V současnosti mám cenový program Telefon a Internet 90+300 za 380Kč bez DPH. Obsahuje 45min kredit na volání ve špičce, 45min mimo špičku a 300min Internetu mimo špičku. Já jsem asi úplně mimo, ale moje inteligence prostě nestačí na pochopení toho co se tu s těmi programy děje.
Naštěstí je zde skvělá aplikace telecomu na http://www.telecom.cz/nastroje/optimalni_cenovy_program/index.php která dle zadaných parametrů vypočítá optimální tarif. Bohužel tento produkt nějakého kreténa z marketingu nedá ani žádnou informaci o ceně, natož prolinky na popis tarifu/balíčku.
Další věc - nevíte kolik stojí zrušení telefonní linky?
Zatím, naštěstí, nic a výpovědní lhůta je jeden měsíc, takže do zavedení nových tarifů už to nestihnete. Nicméně, pokud zítra vytáhnete telefon a modem ze zásuvky, tak na tom budete, díky snížení paušálů, relativně dobře. Sice si nikam nezavoláte, ale poplatek za to, že vám ze zdi čouhají dva k ničemu jsoucí dráty bude nižší.
Jsi vedle. Pokud sami nepožádáte s účinností od 1.7.2005 k nějaké změně vašeho stávajícího tarifu(je třeba zažádat minimálně 10 dní předem - z toho vyplývá, že výpovědní doba může být i jen 10 dnů, závisí na periodicitě vyúčtování), bude vám od 1.8.2005 automaticky změněn na nějaký nejvíce podobný vašemu stávajícímu tarifu(včetně případných balíčků a pod.) z řady devíti NOVÝCH tarifů(programů).
Změna tarifu a výpověď stanice jsou dvě naprosto rozdílné věci. Buďme rádi, že ještě nějaký mudrc nepřišel na to, že by se výpovědní lhůta mohla prodloužit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).