Vlákno názorů k článku Po vyčerpání FUP žádná data. T-Mobile upravil fungování některých tarifů [AKTUALIZOVÁNO] od Honza - Dovolím si nesouhlasit. Že něco není uvedeno v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 5. 2015 16:10

    Honza (neregistrovaný)

    Dovolím si nesouhlasit. Že něco není uvedeno v ceníku či smlouvě neznamená, že to není ujednáno, pokud T-Mobile poskytoval službu opakovaně s tím, že se rychlost sníží, tak to beru jako konkludentně ujednanou věc, že to tak je, nebo popř. to mohu brát jako zavedenou praxi z jeho strany, a tudíž jako součást smlouvy. A pokud to chce změnit, tak mě má o tom informovat. Viz níže závěr Městského soudu v Praze - mluví o zavedení - tedy o uplatňování... ;-) Navíc když při prodeji služby Vám to prezentují a s tímto Vám to prodávají! To by pak bylo klamání spotřebitele z jejich strany, pokud celou dobu věděli, že to je jinak dle ceníku a při prodeji služby prezentovali zavedenou praxi!

  • 27. 5. 2015 13:52

    Pavel (neregistrovaný)

    Aniž bych je chtěl nějak hájit, tak v jejich ceníku služeb je u některých tarifů explicitně napsáno, že po vyčerpání limitu dat se sníží rychlost a u některých to napsané není.

    Takže to, že T-Mobile poskytoval i u těch druhých tarifů data i po vyčerpání limitu je možné považovat za jejich benevolenci, se kterou teď skončili.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).