Dovolím si nesouhlasit. Že něco není uvedeno v ceníku či smlouvě neznamená, že to není ujednáno, pokud T-Mobile poskytoval službu opakovaně s tím, že se rychlost sníží, tak to beru jako konkludentně ujednanou věc, že to tak je, nebo popř. to mohu brát jako zavedenou praxi z jeho strany, a tudíž jako součást smlouvy. A pokud to chce změnit, tak mě má o tom informovat. Viz níže závěr Městského soudu v Praze - mluví o zavedení - tedy o uplatňování... ;-) Navíc když při prodeji služby Vám to prezentují a s tímto Vám to prodávají! To by pak bylo klamání spotřebitele z jejich strany, pokud celou dobu věděli, že to je jinak dle ceníku a při prodeji služby prezentovali zavedenou praxi!
Aniž bych je chtěl nějak hájit, tak v jejich ceníku služeb je u některých tarifů explicitně napsáno, že po vyčerpání limitu dat se sníží rychlost a u některých to napsané není.
Takže to, že T-Mobile poskytoval i u těch druhých tarifů data i po vyčerpání limitu je možné považovat za jejich benevolenci, se kterou teď skončili.