já se mýlím často, ale rád bych připomněl, že únorové výsledky fulltextu Seznamu nejsou nic víc, než náhodné číslo v intervalu mezi nulou a jeho skutečným využitím. V té době se totiž ještě stále přepínalo Jyxo s Googlem. Výsledek nelze věrohodně porovnávat s listopadovými čísly, kdy jelo Jyxo naplno. (Martine, příště by sis měl dělat poznámky, když mi voláš, ale děkuji za odkaz :-) )
Právě proto jsem ve svém příspěvku na blogu udělal statistiku přístupů z fulltextů a katalogů podle Navrcholu v porovnání s Toplistem. U Toplistu vyhrávají fulltexty na Seznamu a Atlasu o deset procentních bodů a to mě jasně vede k tomu, že Navrcholu monitoruje spíše mělké weby.
Co se týká Zoohoo a Jyxa tak tam uznávám, že to zní jako argument. Ale může jít o přirozené prosazování nového vyhledávače.
Pokud by existoval u NV program, kde by mohli základní statistiky získat zdarma i hojně navštěvované weby, tak by mohly statistiky vypadat trochu jinak. Nyní dostávají statistiky zadarmo jen málo navštěvované weby.
Kdyby Skodovka davala nejaka auta zdarma, je velice pravdepodobne, ze by se zvedl jeji podil na trhu a i by stoupl pocet motorizovanych jedincu v ramci CR. Statistikove by zajasali a Skodovka prodelala kalhoty. Proc by to proboha delala? Ma Skodovka nestastnou cenovou politiku?
Ohledně Computer.cz vás odkážu na tiskovou zprávu, kterou jsme k němu před nedávnem vydali. Je to náš nový internetový obchod s výpočetní technikou, který provozujeme společně s naším partnerem, kterým je společnost Ferrudun, s.r.o.
Co se týče ceníku NAVRCHOLU.cz, k tomu stačí říci jen to, že Yuhuovo tvrzení neplatí - počet uživatelů, kteří využívají profesionální tarify NAVRCHOLU.cz, neustále razantně stoupá.