já se mýlím často, ale rád bych připomněl, že únorové výsledky fulltextu Seznamu nejsou nic víc, než náhodné číslo v intervalu mezi nulou a jeho skutečným využitím. V té době se totiž ještě stále přepínalo Jyxo s Googlem. Výsledek nelze věrohodně porovnávat s listopadovými čísly, kdy jelo Jyxo naplno. (Martine, příště by sis měl dělat poznámky, když mi voláš, ale děkuji za odkaz :-) )
Právě proto jsem ve svém příspěvku na blogu udělal statistiku přístupů z fulltextů a katalogů podle Navrcholu v porovnání s Toplistem. U Toplistu vyhrávají fulltexty na Seznamu a Atlasu o deset procentních bodů a to mě jasně vede k tomu, že Navrcholu monitoruje spíše mělké weby.
Co se týká Zoohoo a Jyxa tak tam uznávám, že to zní jako argument. Ale může jít o přirozené prosazování nového vyhledávače.