To je typické i pro Novu a její fakové nahánění fanoušků na FB. Krom toho, Slováci se pořád snaží vzbudit dojem, že u show a sportu umí fandit emotivně jako Američani. Jenže Amerika je tím desetiletí odchovaná, Slováci se nejlíp cítí v kostele. Oni mají pořád tendence si hrát na něco co nejsou, snaží se působit moderně, tvrdě a živě. Nic z toho jim ale není blízké. Takže tohle je luxusní ukázka toho, jací to jsou klauni.
Tak hlavní Prima na to j*be. Třeba je probudí tehle článek:
http://www.mediaguru.cz/2014/02/dobry-design-znamena-dobry-byznys/
Docela by mě zajímalo, co na něj řekne zdejší expert na všechno a nic Rozsíval :P
Pavlíku, odpověď na otázku úplně jinou otázkou je úroveň dětí základní školy. Jinak do grafiky Primy group bych se moc neobouval, oba víme, že první místo z nejprestižnějších tv grafických cen v New Yorku si odnesla v posledních letech Prima Cool a Prima Love, která porazila tisíce stanic světa. Další problém? A zkus odpovědět na otázku.
"Nejvýraznějším rysem je důraz na dominantní žlutou barvu, která je atraktivní a výrazná. Má symbolizovat radost, aktivitu, dynamiku a sebevědomí, které úzce souvisí se zaměřením televize." To musí dát práce vymýšlet tyhle PR plky, na tom určitě makalo celé oddělení 1/2 roku :-)
PS: Když už je v článku odkaz na video, tak by to nemělo hlásit, že nelze přehrát, protože je soukromé.
Moc moc hezká grafika. Je to takový slovenský Cool - Spartakus, BBT,... Prostě seriály, na které měla CME právo, ale Nova na ně neměla peníze a tak si je nakoupila Prima group. Takže Fanda tyhle hitovky nemá a proti Dajto je právem označovaný za odpad. Tak by mě zajímalo, co na Dajto říká Pavel P.? Ten Cool nesnáší, ale Dajto miluje. Pavlíku, všechny nás zajímá - co si myslíš o seriálech jako Spartakus a BBT?