"Nejvýraznějším rysem je důraz na dominantní žlutou barvu, která je atraktivní a výrazná. Má symbolizovat radost, aktivitu, dynamiku a sebevědomí, které úzce souvisí se zaměřením televize." To musí dát práce vymýšlet tyhle PR plky, na tom určitě makalo celé oddělení 1/2 roku :-)
PS: Když už je v článku odkaz na video, tak by to nemělo hlásit, že nelze přehrát, protože je soukromé.
To je typické i pro Novu a její fakové nahánění fanoušků na FB. Krom toho, Slováci se pořád snaží vzbudit dojem, že u show a sportu umí fandit emotivně jako Američani. Jenže Amerika je tím desetiletí odchovaná, Slováci se nejlíp cítí v kostele. Oni mají pořád tendence si hrát na něco co nejsou, snaží se působit moderně, tvrdě a živě. Nic z toho jim ale není blízké. Takže tohle je luxusní ukázka toho, jací to jsou klauni.