Podpořte svůj byznys, vydělávejte díky pozitivní User experience

23. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Myslíte na uživatelskou zkušenost zákazníků? Už za týden získáte tipy, jak UX uchopit a naplno využít – nejen na webu, ale i v aplikacích, e-mailingu nebo v samotném brandu.

Chcete vědět, v čem tkví tajemství uživatelsky přívětivých webových stránek nebo mailingu? Tak si přijďte pro nejnovější světové trendy na konferenci UX a digitální inovace 2016. Čeká vás největší koncentrace českých i zahraničních specialistů na UX. S registrací do 26. května máte navíc možnost získat výhodnější vstupné. 

Připraveni jsou pro vás tito řečníci: 

Robert Schumacher z GfK │ Janne M. Lohvansuu z User Intelligence │ Michel Rousseau z Microsoft │ Jakub Franc a Jiří Mžourek z Good data │ Pavel Katolický z Trask solutions │ Tomáš Růžička z VIVmail │ Václav Petr z Uber Česká republika │ Martin Kučera z T-Mobile Czech Republic │ Jiří Sekera ze Seznam.cz │ Petr Šiller z Moravia IT, a.s. │ Michal Mládek z Dobrý web │ Josef Slavíček z Koala Phone │ Martin Bednář, konzultant 

MM Influenceři

Zazní nejen tato témata:  

  • Nejnovější trendy ze zahraničí.
  • Co je a bude v UX a designu „trendy“.
  • Jak zvýšit open rate vašich mailingů pomocí UX.
  • Zda existuje vztah mezi UX a značkou.
  • Co vlastně je a co není dobrý design.
  • Jak spolupracovat s osmi vývojovými týmy a tvořit řešení na míru pro zákazníka.
  • Příklady API integrací, které denně zpříjemňují, baví a hlavně zjednodušují život milionům uživatelů po celém světě.
  • Jak odlišné je uživatelské prostředí dotykového telefonu pro seniory.

Generálním partnerem konference je společnost Trask solutions a partnerem VIVmail. Odborným garantem akce je digitální agentura Dobrý web a uskuteční se za podpory Asociace UX. Mediálními partnery jsou servery Lupa.cz, Živě.cz a časopis Digital Economy World. Produktovými partnery jsou ChargeBox, Jane Bond a Liftago. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).