Ovšem pro informovanost zákazníků je informace o tom, u koho si podvodníci pronajali linku, naprosto nedůležitá. Asi jako ve zprávě o vraždě napsat, že kladivo si vrah koupil v železářství u Rotta.
Mimochodem, na starší tiskovce http://www.isdn.cz/clanek.php?cid=5842 si zase stěžuje Aliatel: Bylo řečeno, že Aliatel víceméně se stanoviskem ČTc souhlasí. Hlavní problém však vidí zatím v malé ochotě ke spolupráci při předávání informací.
Jen si přečtěte ten paragraf:
§ 50 Zlehčování
(1) Zlehčováním je jednání, jímž soutěžitel uvede nebo rozšiřuje o poměrech, výrobcích nebo výkonech jiného soutěžitele nepravdivé údaje způsobilé tomuto soutěžiteli přivodit újmu.
(2) Zlehčováním je i uvedení a rozšiřování pravdivých údajů o poměrech, výrobcích či výkonech jiného soutěžitele, pokud jsou způsobilé tomuto soutěžiteli přivodit újmu. Nekalou soutěží však není, byl-li soutěžitel takovému jednání okolnostmi donucen (oprávněná obrana).