Já si to pouštěl víckrát a snad to můžu ohodnotit.Mě se to prostě líbí.Je to milé.To že autor článku píše,že se to ničím neodlišuje,to má asi pravdu.Na mě to působí přátelsky a zřejmě asi to tím celý tým chtěl říct.Prima je přátelská,jsme vaše rodina,můžete s náma počítat atd.Asi jsem tu jediný,ale mě se to líbí,nic vlezlého,nic agresivního.Prostě pohoda,tak jak se Prima představuje už spoustu let.Můj názor.
Prima vždycky působila jako mladší sestra Novy, tak musí působit víc dravě a moderně. Rodinná je u nás ČT, Nova pak je takovou klascikou komerčkou, kde zvraty čekat nemůžeme. Někdo tu musí být ten akční. A to je role Primy. Bohužel unylou hudbou, grafikou sice navazující na slavnou éru Primy před x lety, ale nicneříkající a vesměs špatně provedenou, ač s dobrým nápadem a aspoň průměrným vychytáním trendů, toho nedosáhne. Prima je česká JOJ, tak ať tomu odpovídá i její propagace. Tato grafika je průměrná, velmi nechutně průměrná, která diváky nepřitáhne. Barvy OK, ale špatně se s nimi pracuje, font je naprosto tragický, neustálé omílání tváří je už po tolika letech únavné, hudba od Coldplay fungovala v letních jinglech, upravená pro podzim, je tragická (Češi mají talent všechno hezké zprznit). Krom toho, ve článku se píše o Oficině. Česká grafika je na tom špatně, ale je pravda, že oni vybočují. V zahraničí za situace obdobné naší by se o ně televize přitahovaly, naše komerčky je ignorují, protože přece grafiku zvládnou sami. OK, je jasné, že člověk z Novy těžko vytáhne lehce nadprůměrnou, a ano v ČR asi zatím stále nejlepší, grafiku Primy nahoru, ale tohle je hodně těžký průměr. In jsou barvy, ale už se špatně kombinují. Snímání tváří nepřináší nic nového, hudba slabá, font tragický, řezání obrazu dle loga Primy naprosto amatérské. Ne, tohle nemůžu pochválit, ani kdybych chtěl. Primo, dělej si grafiku u Oficiny nebo jak se to jmenuje nebo v zahraničí. A nepouštěj k tomu amatéry z Novy. Už jich tam je s Hauptfoglem a dalšími dost. A to ti kazí image, protože Primu vždy sledovali ti, kteří nesnesli fušéřinu Novy. Což si vedení Primy za poslední dva roky neuvědomuje. Tím nemyslím GM nebo Mareše, největší hvězdy nechť vychytává, ale ať staví hlavně na těch, kteří jsou s její značkou od začátku spojeni - Pohlreich, Kraus, Kašparovská atd. a vrátí ty, které lidi milovali - původní zpravodajští reportéři Primy atd. Budovali značku a své populární tváře postupně vyměnili za novácké. A pak se není co divit, že sledovanost byla poslední rok katastrofická.