Ono to je jednoduche, v tomhle seznam nema sanci, nemuzete chtit aby fulltext na kterem pracuje deset lidi byl stejne kvalitni nez fulltext od google na kterem pracuje nekolik tisic lidi. Presonalisovane vyhledavani je totiz daleko tezsi nez obecne, protoze musite drzet a analyzovat kazdeho navstevnika zvlast, ne vsechny pausalne.
Nepracovat historií hledání konkrétního člověka a jeho profilem, je krok špatným směrem.
Pokud Seznam považuje za správné vracet všem stejné výsledky, tak nadřazuje kvalitu výsledků robota, nad spokojenost uživatelů s výsledky hledání daného dotazu.
Dlouhodobě takto nebude úspěšný.
Pokud by přidal, jako Google k výsledkům možnost posunu nahoru a odebrání, pak by vybudoval během několika měsíců DB výsledků pro klíčové slova, která by odpovídala relevanci dotazu lépe, než jakákoliv technologie do které bude investovat hodně času a financí.
Fulltext se dají obejít, ale tisíce posunů přihlášených uživatelů, na konkrétní dotaz, se nedají jen tak obejít a pokud by někdo registroval spekulativní účty, tak se dají podle snadného principu /poměru odeslaných mailů, délky aktivace profilu, počtu přihlášení, atd./ odfiltrovat.
Náhledy jsou velké plus, ale relevance je klíčová.