No, já především nejsem šéfredaktor ani významného periodika, ani jiného periodika, nejsem vůbec šéfredaktor. Za hrubku se ale omlouvám, původně jsem chtěl napsat něco jiného a pak jsem si to rozmyslel a neopravil svůj rozlet :)
Vydíte? Vydýte? Vidýte? Vidíte? :-P
Promiňte, nedalo mi to :-(
A doufám že se do mě nepustíte že to tu není o gramatice - šéfredaktor významného periodika by se takovýchto hrubek dopouštět neměl.
LF
PS
Všechny chyby v _tomto_ příspěvku nastaly během přenosu ;-)
Je docela škoda, že své drahé články tak málo zviditelňujete, protože mi pak opravdu přijde, že čtu jen samé propagační letáky. Možná by to chtělo ty zajímavé články nechat někde viditelně po delší dobu.
V každém případě se domnívám, že iPortu je škoda, ale nedovedu si představit, které vydavatelství nyní má takové reklamní zadavetele, kteří by se zajímali o čtenáře tohoto typu serveru. :-(
Popravde receno vetsine zaniklych serveru ten krach docela patril, ale iPortu je skoda. Pomerne dlouho to byl jeden z mala serveru, poskytujicich hlubsi analyticke clanky a to je dodnes na ceskem internetu velka vyjimka. Ke konci to sice slo s kvalitou ponekud s kopce, ale to uz se nedalo cekat nic jineho.
Prvním drobným omylem je cena za provoz Mobil.cz - jeho provoz je velmi drahým. Vy sice vydíte jednorázově "levné články" typu Motorola má nové palivové články, což jsou materiály sesbírané z internetu. Na druhou stranu jsou tu velmi časté a velmi drahé účasti na veletrzích, akcích typu Telecom Interactive a symposiích, kde cena za účast letí nahoru, přitom je z toho jeden článek a hromada kontaktů do budoucna (koho zajímá série článků o tom, jak se vyvíjí 4G standard, když jsme neprodali ani 3G standard, že).
Navíc levné nejsou ani některé testy a náklady na testy - jen si vzpomente na náklady na vaše bývalé testy na připojení (náklady na počítače) versus normální článek (třeba ten o iPortu:).
iPort neměl tak špatnou návštěvnost, problém byl v tom, že v té době jsme takový server neuměli inzertně prodávat, naši klienti byli jinde, než jaké bychom potřebovali mít na prodej reklamy takového serveru. Ale na obecné zpravodajství byl odstup za vedoucími servery velký.
Bohužel, kvalitu materiálů oceňuje jen málo čtenářů - ne každý chce dobré a rozsáhlé analýzy, většina lidí se spokojí s krátkými zprávami. Na webu se velké materiály špatně čtou a to je škoda.