Vlákno názorů k článku Pokles zasáhl hlavně nezávislá média: internetová reklama v prvním pololetí od Martin Vyleťal - Dobrý večer, díky za upozornění. Nedovedu si vysvětlit, jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2011 21:19

    Martin Vyleťal

    Dobrý večer,
    díky za upozornění. Nedovedu si vysvětlit, jak došlo k chybnému přepočtu. Zřejmě při kopírování dat a vzorců ze dvou souborů.

  • 18. 8. 2011 18:30

    Vít Janiš (neregistrovaný)

    Pane Vyleťale, pokud počítáte meziroční změnu (čehokoli), musíte do čitatele vždy dosadit novější údaj a do jmenovatele údaj starší, jinak Vám vyjdou nesmysly, jako v tabulce "Hrubá internetová reklama podle AdMonitoring srovnání období".

    Do očí bijící je právě meziroční změna u Finance Media, protože pokles přeci nikdy nemůže přesáhnout hodnotu 100 %! Této hodnoty navíc dosáhnete jen a pouze ve chvíli, kdy by došlo ke změně z čehokoli na nulu.

    Pokles o více než 100 % je teoreticky možný, ale v takovém případě by daný subjekt musel zadavateli reklamy platit. ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).