Chyby se hledají na novátorských produktech automaticky. Vám se nestalo, že byste si koupil nový, úžasný a bombastický produkt, který vám prodejce vychválil až do nebes a za pár dnů jste zjistil, že má chyby, které dost vadí? A při upozornění na tyto chyby jste byl ujištěn, že to je jen dočasné a že na nápravě se již pracuje a po třech urgencích jste se dočkal první opravy, která sice opravila cca 40% chyb, které jste našel, ale přidala dalších 10%? Tohle stádium má většina větších, nebo masovějších produktů a hlavně SW. Pokud někdo udělá něco nového, co předtím nedělal, pak by bylo obrovským zázrakem, kdyby se jim hned napoprvé podařilo udělat úplně všechno dobré. Většinou je to naopak. Proto ty chyby hledám já, abych pak nelitoval svého rozhodnutí koupit.
Je zajímavé, že se v tomhle podivném krávovství, vždy vprvé řadě hledají chyby a nedostatky na novátorských produktech. A nejen u Apple. Zajímalo by mě čím to je.
Co se týká iPhone, jedná se opravdu o skvělé zařízení, ale určené pro konkrétní použití. Pominu-li fakt, že i v US ho mělo v ruce velice málo lidí, ale každej už píše recenze. Jen nevím proč ho porovnávat s komunikátory a PDA? iPhone je především určen na zábavu a freetime, a tam tahle koncepce a intuitivnost má hodně velkou šanci. Pro firemní uživatele má dle Cingularu, Aplle připravené jiné zařízení.