Věřím, že to u politiků projde a hlasitost reklamy omezí s nějakou malou tolerancí v dB. Hlavně aby se ale také nezapomnělo na sankce, při nedodržování normy, aby to mělo pro televize nějaký závazný finanční a licenční dopad.
Také tomu chci věřit. Btw.včera na ČT24 v jednu po obědě běžel snad dvouminutový reklamní blok na státní České dráhy - toto je korektní? Byť se jednalo o sponzora pořadu OVM??? Díky předem za odpověď.
Ale abych řekl pravu, tak význam takových reklam nechápu. Na televizi se dívají obyčejní lidé a těžko si někdo bude objednávat přepravu u ČD Cargo. To je jako v běžných novinách se objevují přílohy o ČD Cargo. Kdyby tyto reklamy byly například v nějakých odborných časopisech, určených pro podniky, tak to pochopím, ale tohle nechápu. To samé s reklamou OKD, koncový zákazník (obyčejný člověk) asi těžko ovlivní, jaký dodavatel dodá kanály pro město, nebo třeba kdo dodá materiál pro mosty. Podle mě reklama úplně mimo, pro běžné lidi.
... pro běžné lidi. No to je krásný výrok. Za ten ti budou ti neběžní lidé ale láteřit. On to nějaký neběžný člověk za ne zrovna levný peníz objednal.Tak to bude asi pro Paroubkovy běžné marťany.