Jo presne tak, nedava to vubec smysl. Chce to si polozit otazku, na co to je vubec reklama, na vyhledavac urcite ne. Oni asi zijou v bludu, ze Bobik je symbolem Internetu nebo tak nejak....A jeste ke vsemu si o sobe mysli, ze jsou vtipni.
já mám zase rád psy a reklamu jsem nepochopil vůbec, jakou má souvislot zabíjení psa s centrem? Asi jsem už v jiné cílové skupině,každopádně myslím,že jediný co ta reklama umí,je šokovat,ale to je asi tak vše......
Tak mi to nedalo a když jsem tu reklamu viděl asi po 30x, tak jsem se konečně dokopal k tomu, abych centrum.cz po letech opět navštívil.
Pominu jak vypadá vyhledávač a přejdu rovnou k Bobíkovi. Kvůli němu jsem se taky obtěžoval.
Pustil jsem si Bobíka a Zombie a přišlo mi to trochu jako špatnej šot. Pustil jsem si Bobíka a Lajku. Dojem byl stejný. Neumělecky natočenej filmovej nic. Doufal jsem, že to je pouze ona dokonalá atmosféra a tak jsem zkusil poslední možnost - Bobík a Teleport. Věřím, že ta dýmovnice psovi při natáčení musela udělat dobře. Asi ne, ale je mi to fuk. Dojem, že klipy točej 10ti letý děti nezmizel
Hlavně mi v tomto momentě začala unikat pointa celý Bobíkovský kampaně. Je zajímavé, že po X letech neúspěchů dostat se mezi špičku vyhledávacích portálů na českém internetu přijdete s něčím jiným, ale muselo by to mít smysl. Pár klipů o divném konci pejska moc smysl nemají.
Nadějně jsem si pustil Bobíkovu hru a doufal, že aspoň najdu něco, co zabije krom pejska i pár minut nudy. Musím uznat, že očekávání se splnilo. Hra má originální nápad a dokonce nabízí i něco navíc než třeba Yetti sports. Škoda, že nabízí i něco míň, jako třeba, že kuličky, které hráč střílí mají pokaždé stejný účinek, pouze efekt je jiný.
Na samý závěr musím dodat, že smutné je i to, že samotné webové stránky mají v sobě chyby (vybočující text ve FF), které bych určitě u vyhledávacího portálu, firmy plné odborníků přes webové stránky, nečekal. Věřím, že celá reklamní kampaň Vám jistě přinese tisíce a tisíce zářezů na počítadle, ale opravdu bych se divil, kdyby Vám přinesla více jak pár desítek nových uživatelů. Možná by také stálo za to, porovnat, kolik stálých návštěvníků jste ztratili kopáním do mrtvoly velmi úspěšné televizní reklamy.