Jo, to si myslim taky a vsadim se, ze ta reklamni agentura bude prezentovat, jak uzasne se jim ta kampan povedla a jak pozvedli jmeno Centra :)) Bodejt ne, kdyz jim zaplatili, tak musi z centra vystriskat jeste dalsi prachy :))) Oni reklamni odbornici radi klienty presvedcuji o tom, ze cerna je bila ;) Jen tak mimochodem, tohle je moc hezky uryvek z vyse zminenych linku:
------------------------------------
Víte, brát se za svá práva jako milovník mopsů, nemá příliš význam. Jak již bylo mnohokráte potvrzeno, i negativní reklama je reklama a velké množství firem prostě kontroverzi užívá proto, aby prodávala. Mám pro Vás/nás jiný nápad.
Proč onen nejmenovaný portál vůbec reklamu na mopsíkovi založil? Odpověď je prostá: Protože první spot v čínské restauraci byl kromobyčejně úspěšný. Špatně však vyhodnotili, proč byl úspěšný. Nebylo to pro snězeného psa, ale právě pro ten geniální dvojsmysl: Běžte tam kde vám rozumějí. Tedy, byl úspěšný pro svoji inteligenci, glanc a jemný byť malinko černý humor.
Na čem ovšem postavili novou kampaň? Na negaci, násilí a srandě po pátém pivu. Tedy na věcech se kterými nechce být dozajista spojována žádná seriózní společnost.
Pokud si do rovnice dosadíme všechny známé:
1. proč portál zahájil zmíněnou kampaň? - protože chce zvýšit svoji návštěvnost
2. proč chce zvýšit návštěvnost? - protože chce přilákat větší množství firem které na něm budou inzerovat
3. proč chce portál více inzerentů? - protože mu přinášejí peníze a peníze jsou motorem obchodu
zjistíme tedy, že to portál dělá pro peníze a pokud mu na ty peníze sáhneme (zajistíme odliv inzerentů) kampaň bude nucen stáhnout a s kreativní agenturou, která si za její nápad nechala jistě skvěle zaplatit se rozejít.
Mohli bychom zde publikovat různé výzvy. Od: Nejezte psy! až klidně po: Zrušte bodový systém! Myslíme si však, že podobné výzvy postrádají smysl, pokud jsou prezentovány malému počtu lidí. Stručná analýza problému jistě všem, kteří disponují zdravým selským rozumem napoví, jaké možnosti se tu naskýtají.
Ano můžeme se bránit.
Ano můžeme se bránit účinně.
Máte zájem do toho jít s námi?
Pokud ne, nic se neděje. Však ona ta kampaň jednou skončí.Pokud ano, můžeme se společně pobavit na účet onoho portálu stejně dobře jako se jeho návštěvníci baví na účet Bobíka. Záleží na Vás...
Pracujeme na plánu, jak na to. Teď chceme jen vědět, nakolik silnou podporu máme ve Vás, čtenářích, potažmo v oficiálním zastoupení Mopsklubu atd.
Čekáme na názory a komentáře.
Stačí je stáhnout a dole vložit velký bílý pruh a do něho vložit velkými písmeny hesla jako: "Bobík by volil Google.cz", "Bobíci používají email na Seznam.cz" a další jména a služby konkurenčních portálů.
Úplně dole napsat výzvu:
--------------------------------------------------------
Také se vám nelíbí TV reklama portálu Centrum? Máte zájem do toho jít s námi? Máte zájem bránit se? Rozešlete obrázek svým známým.
Bojkot můžete podpořit zablokováním přístupů na servery zadavatele reklamy:
1. Otevřte soubor C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
Takto zablokujete přístup z vašeho počítače na servery zadavatele reklamy a podpoříte náš bojkot. Pokud ne, nic se neděje.
Děkujeme za podporu.
--------------------------------------------------------