Domnívám se, že výběr nového loga a změna celkového designu Primy byl správným a povedeným krokem. Pochybuji však o tom, že následkem této změny dojde k masivnímu přílivu diváků této televize, neboť lidi, obecně vzato, spíše zajímá obsah nežli obal. Asi to není tak úplně správně, neboť celkový vizuál je u takových médií jako televize, velice důležitý. Co mě však velice mrzí je to, že v našich českých poměrech, nic nedokážeme dotáhnout do konce. Mám tím na mysli to, že když s velkou pompou nasadím nové logo a design, pak by s tím, ruku v ruce, měly být provedeny i další změny, jako například změna webových stránek. Když si však kliknete na adresu www.iprima.cz, najdete tam stále to staré, opelichané a ušmudalné logo. Domnívám se, že vzhledem k tomu, že se vedení Primy rozhodlo přesunout veškeré změny z podzimu loňského roku na letošní leden, mohli také celou přeměnu dotáhnout do konce. To se však netýká jen Primy, ale bohužel i například veřejnoprávní České televize, kdy na jejích webových stránkách není po její nové image ani vidu ani slechu (s výjimkou nového označení programů). Nejsem žádný odborník na média či korporátní design, na toto však stačí obyčejný selský rozum.
Mam pocit, ze ruku v ruce se zmenou loga a grafickeho obalu prijdou na radu i webove stranky. Samozrejme, je otazkou, proc nejsou spustene spolecne s novym logem. Co se tyka obsahu, viz vyse.
"obecně vzato, spíše zajímá obsah nežli obal" - a jeste bych sel dale - bez pokryti nejsou divaci. Super dyzajn prebity duchy a uniky - nic moc vizitka.