Jestli myslíte ten mail, který je ocitován níže, ten jsem dostala taky. Hezky v něm EMEA vychválila vše co zlepšuje, zato o zavedení dotyčného poplatku ani štěk.
Pokud tim dopisem mysli mail, tak ten sem 1.7. opravdu dostal. Taky na fakture to bylo, ale my mame tistenou (firma). Jinak ovsem souhlasim s prispevky nize :-))
Nesmysl, žádný samostatný dopis jsem nedostala a na faktuře, zasílané v mém případě e-mailem, taky nic nebylo. Dozvěděla jsem se o tom náhodou z webu. Následná anabáze s vyžadováním a zasíláním dodatku ke smlouvě (o neúčtování toho poplatku) byla taky pěkná fraška. Namíchli mě s tím. Doufám, že šlo o ojedinělý úlet, který se nebude opakovat, protože jinak jsem se službami EMEA Telecom spokojena.