Nesmysl, žádný samostatný dopis jsem nedostala a na faktuře, zasílané v mém případě e-mailem, taky nic nebylo. Dozvěděla jsem se o tom náhodou z webu. Následná anabáze s vyžadováním a zasíláním dodatku ke smlouvě (o neúčtování toho poplatku) byla taky pěkná fraška. Namíchli mě s tím. Doufám, že šlo o ojedinělý úlet, který se nebude opakovat, protože jinak jsem se službami EMEA Telecom spokojena.
Pokud tim dopisem mysli mail, tak ten sem 1.7. opravdu dostal. Taky na fakture to bylo, ale my mame tistenou (firma). Jinak ovsem souhlasim s prispevky nize :-))
Jestli myslíte ten mail, který je ocitován níže, ten jsem dostala taky. Hezky v něm EMEA vychválila vše co zlepšuje, zato o zavedení dotyčného poplatku ani štěk.