Pořad Barrandova o Ivetě Bartošové bodoval na Jojce, byl nejsledovanější

11. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Slovenská televize Joj porazila na Pondělí velikonoční pořadem Pravdivý příběh Ivety B. všechny ostatní programy, včetně nejsledovanější Markízy.

Mimořádného úspěchu dosáhl na Slovensku pořad Pravdivý příběh Ivety B. o zpěvačce Ivetě Bartošové, který produkovala televize Barrandov a odvysílala ho partnerská televize Joj. Na Pondělí velikonoční jej od 18 hodin sledovalo 466 tisíc diváků starších 12 let, což představovalo 26 procent publika v této cílové skupině. U diváků od 12 do 54 let, na které slovenská Jojka primárně cílí, pořad vzbudil pozornost u 27,8 procenta publika.

K TÉMATU: Pravdivý příběh Ivety B. historicky druhým nejsledovanějším pořadem Barrandova

CIF25

Sám Barrandov pořad odvysílal v premiéře o týden dříve, v pondělí 2. dubna po deváté hodině večer. Vidělo jej 600 tisíc diváků starších 15 let, což byl druhý nejlepší výsledek od začátku vysílání Barrandova. V podílu na publiku televize dosáhla během vysílání tohoto pořadu nadprůměrné hodnoty 15,5 procenta. "Náš pořad tedy celkově v Česku a na Slovensku vidělo 1,066 milionu diváků,“ konstatuje PR manažerka Barrandova Kateřina Kotalová.

Barrandov chce na úspěch pořadu o Ivetě Bartošové navázat ve volném cyklu Legendy televizní zábavy. Další díl s názvem Ostravský trhák uvede příští pondělí 16. dubna od 21:05 hod. „Ostravský trhák zmapuje neobyčejné příběhy slavných osobností z Ostravska i desítky jejich hitů, které změnily českou populární hudbu. Hana Zagorová, Věra Špinarová, Ewa Farna a Richard Krajčo očima přátel a kolegů,“ přiblížila obsah dokumentu Kotalová.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).