Slovo "kopírování" sice nezní hezky, ale na druhé straně jakákoliv forma konkurence přece jen pomáhá zvyšovat úroveň kterékoliv služby. Pokud by byl pořad tohoto typu uváděn jedinečně jen na jediné stanici, ta by se nemusela tolik snažit a úroveň by mohla poklesnout. Pro diváka je obecně příhodnější mít možnost si i v tomto žánru vybírat, protože námětů je bohužel stále více, než je lze televizně zpracovat a tím se liší tento žánr od megashow typu hledání zpěváků a talentů, kde konkurence mezi stanicemi divákům moc nepomáhá.
Od Rumunů přišla spousta blbostí. Ale kompletní likvidaci publicistiky odůvodňoval Dvořák tím, že k takovému pořadu je obtížné umístit reklamu, neboť se ho firmy bojí. Takže to dělal pro zvyšování efektivity :-)
Jinak ovšem Rumuni v Nově prudí pořád. Každý týden se pořádají schůze a hodnotí se, kdo s čím novým přišel, nejlépe aby ušetřil. Takže se vymýšlejí naprosté ptákoviny, jen aby se vykázala fiktivní činnost.