Čtu si tak celou diskuzi a je to pěkná přestřelka o tom jak je Seznam špatný nebo je už za zenitem. Podle mého názoru je to lokální služba a na své cílové uživetele funguje a drží si je. Co se týče inovací, to už je druhá stránka věci, ale nemůžete srovnávat Google a Seznam. Vemte si to jednoduše, kolik investuje ročně Google do technologií a kolik Seznam, cílovou skupinu lidí a globálnost versus lokálnost služeb. Seznam má prioritu pro české "zákazníky", naproti tomu Google to hrne celosvětově bez větších problémů. Ale to není hlavní část příspěvku, který jsem chtěl napsat.
Docela by mě zajímalo jaký máte názor na start-upy, každá služba ať už to jsou zmiňovaný Google nebo Seznam či poslední dobou diskutovaný Facebook začínali jako malé projekty s vizemi tvůrců. Jsem trochu zklamaný když si přeštu článek, kde je nepřímo napsáno, že nové projekty nemají moc šanci uspět v dnešní konkurenci, když jsou méně vyspělé než současní hráči. Takový přístup docela odrazuje mladé a talentované lidi k tomu něco vytvořit a prorazit tím na trhu. Osobně si myslím, že v České republice je dost nadaných lidí, kteří dokáží spustit stejně úspěšné služby jako je například Facebook, ale třeba se i pletu. Uvidíme...
Evropske jazyky OK, horsi je to s temi asijskymi. Ale da se to. Schema je prece porad stjne: username, heslo, skutecne jmeno, potvrdit, aktivacni email, atd.
no já to zkoušel s tím translatorem a bylo to peklo, jde přeci jen o strojový překlad a navíc se jeho "kvalita" snižuje v úměře k exotičnosti jazyka, navíc často jsou registrační formuláře prošpikované chybovými hláškami přes ajax a tak, které moc nejdou jednoduše překládat translatorem (takové to: délka hesla, povolené znaky atd...)
no konečně kvalitní názor :-) .. jinak mezi ty kvalitní ale malé proejkty bych zařadil třeba web www.Xicht.cz ..je to sice na způsob libka, ale je to dobře uděláno a i když tam je málo lidi tak ti co tam sou tak to tam maj rádi, po poslední změně na libku se taky přikláním k názoru že LST Team je nějaký jeblýý a dělá hovadiny :/ ..měli by změnit strategii(zatím to vypadá že dělají všechno jako na FB, akorát stylem LST- tedy udělat, nedodělat, spustit, neupozornit že něco nového spouští, a dál se o to nějak výrazně nestarat) ..jinak asi brzo skončí :(
ale díky tomu, že jde o český produkt je to o ničem, nemají tam ani možnost přepnutí alespoň do angličtiny
uživatel se nebude učit česky, když může používat FB, který má ve svém rodném jazyce a pokud náhodou mluví nějakým jazykem, který ještě FB nepodporuje, tak může použít alespoň angličtinu
zkusil jste se jen zaregistrovat na nějakém zahraničním webíku např. fóru, který neměl možnost přepnutí do angličtiny? já ano a kolikrát jsem to musel vzdát...