Kazdy udaj je zasazen do nejakych souvislosti ...
=> klido si dam na bilboard - kupte si net od jedineho poskytovatele ..(tedy me) ...
A nelzu, neb sam sobe si net skutecne poskytuji jen ja sam ...
Takze kdyby O2 uvedlo, ze (nastrel) 30% pripojek je jejich ... je to podstatne jiny udaj (uvedeny do souvislosti).
Že wifi používá přes 50% lidí snad neznamená, že O2 nemůže být nejpoužívanější poskytovatel internetu.
Jenže O2 neuvádí, že je nejpoužívanějším poskytovatelem, ale že má nejpoužívanější Internet a to konkrétně u ADSL/VDSL služby. V tom je ten háček a zásadní rozdíl. Čili jde o žonglování s čísly nejpoužívanější technologie (Wi-Fi) vs. nejpoužívanější poskytovatel (O2) s určitou reklamní manipulací vedoucí k možné a dost možná chtěné zaměně jednoho za druhé.