Jako každou fakturu od této společnosti již vždy kontroluji, a zase se to vyplatilo. Mám smlouvu za měsíční cenu 299Kč nicméně zkusili to na mě a poslali mi fakturu na více jak 1000Kč za stejné služby. Nejedná se o dluhy z mé strany ani přiobjednání nových či jiných služeb.
Jejich faktury obzvláště dobře kontroluji, mají totiž ve smlouvě uvedeno, že pokud změní cenu a vy tuto novou cenu uhradíte, pak se to bere jako souhlas s novou cenu.
A ještě jedna perlička, již dva předchozí roky vždy před vánocemi naúčtovali lidem platícím přes SIPO naprosto zcestné částky, většinou trojnásobek měsíční ceny. Potom se jakoby omalem omlouvali že to byla chyba systému, jenže je zajímavé že toto udělají vždy před vánocemi a to již dva roky. Schválně udělají to i letos?
Doporučuji všem čtěte faktury a pokud vám na SIPO dají jinou částku, NEMUSÍTE JI PLATIT, můžete na poště požádat o změnu hrazené částky případně vyjmutí chybné položky ze SIPO.
Odstranit UPC ze SIPO je často dost neřešitelný problém. Je nemálo případů kdy jim zákazník vypoví smlouvu a UPC si ještě několik měsíců potom přes SIPO strhává.
Pošta v tomhle moc nepomůže - pro ně je obchodní partner UPC a jak jednou někomu dáte číslo svého SIPA je už na něm co vám strhne.
Leda neplatit SIPO inkasem a každý měsíc zajít na poštu, nechat si udělat částečný doklad SIPO (bez UPC) a ten hotově zaplatit. Pak ale ztrácí celý systém smysl.
Coze ? Inkasem platim za UPC zhruba od roku 2001 a nemam s tim zadny problem. Tento rok akorat zmenili cislo uctu. Co je za praci na tom zrusit pres internetove bankovnictvi jeden souhlas s inkasem ? To je snad na minutu prace ...
propána, nastavím souhlas s inkasem, limit jen o malinko větší, než běžná částka a víc si nestrhnou kdyby se rozkrájeli a pokud ano - u které jste banky, abych se jí vyhnul?
Jste si tak jisty ? Mate limit u inkasa definovany na jednou mesicne, nebo na jeden pohyb. Kdyby chteli vyluxuji vam ucet tak ze poslou prikaz k inkasu sice v limitu ale vicekrat.
Tohleto vsechno je teorie, ktera predpoklada, ze UPC se chova jako slusna firma. Kdybyste si klikli na mou story, pochopili byste, jaxte blahovi.
UPC platim ted platim zcela individualne, zadne SIPO, zadne inkaso, jednou za cas zkontroluju faktury a poslu to tam, prumerne s jedno az dvoumesicnim zpozdenim, at si jejich zcela nefunkcni kontrolni oddeleni trochu uzije.
1. Ano, ale to nebyla hlavni pricina toho prusvihu.
2. Mam to nastavene na MESICNI limit, to je tedy ten zpusob, ktery vypada jako rozumny a bezpecny.
3 Webovym formularem taky ne. Oni odpovi, ale odpovedi se clovek nenaji ani si za ni nic nekoupi ;-) A na jare se cekalo i dele nez 24 hodin.
4. Ctu. JInak bych nemohl zaplatit ani jednu jejich fakturu. Chodej mejlem.
A uz asi naposledy, precetl jsem si ten vas blog a uz mi to zacina byt jasne :-) Jen par poznamek:
1. komunikujete s nejakymi pochybnymi podomnimi prodejci. Pak se nedivte. Normalni clovek timto "kanalem" prece nic nevyrizuje.
2. inkaso (je to opravdu inkaso ? mam pocit ze ne) - nechapu jak muze mit precerpani castky odebrane z jednoho uctu vliv na ostatni platby z jinych uctu. Co je to proboha za banku ? Nicmene kdyby jste cetl to co vam UPC pise, tak zjistite ze doporucuji limit nastavit na dvojnasobek te castky, presne pro tyto pripady.
3. telefonem se nic duleziteho nikdy vyridit neda. Na dotazy pres webovy formular UPC mi odpovidaji do dvaceti minut.
4. ohledne oznameni zmeny pevne IP. Jste si jist, ze ctete email od UPC, kam posilaji ruzne informace ? A pokud vyzadujete pripojeni k Internetu, jehoz vypadkem vam dojde k milionovym skodam, pak asi potrebujete sluzbu se zcela jinou urovni garance a samozrejme i ceny.
Tak to je asi nejaky socialisticky vydobytek - postou na papirku :-))) Ja pouzivam normalni inkaso. Zadna posta, zadne zbytecne papiry ... a zadne problemy. Pak se nedivim vsem tem problemum, kdyz nekdo pouziva takove pitomosti. Za to UPC nemuze.
Pokud nekdo neni schopen pochopit ani takto zcela jasne napsany navod, pak se nedivim ze maji v UPC pretizenou zakaznickou linku :-) Patrne je to tak asi u kazde firmy.
Pokud vim, tak lze nastavit limity vuci cislu uctu, pokud limit nastavi zakaznik na 0, a presto si tam nekdo neco strhne, tak je to na zalobu na prislusneho spravce uctu.
BTW: Nechavat si neco nekde strhavat nekym ... to mi prijde hodne zcestny pristup. Tech 10minut mesicne u webovyho rozhrani banky me nevytrhne a mam vse pod kontrolou.
2. pak to vubec nechapu. Jestli ze jsem dal souhlas s inkasem UPC, kde si jednou mesicne muze na svuj ucet prevest X Kc, co to ma spolecneho s jinymi sluzbami ? Pokud UPC prekroci limit, tak proste nic nedostane (a objevi se to v mesicim vypisu jako neprovedeny pokus o prevod), ale na ostatni sluzby placene stejnym zpusobem to prece nema zadny vliv. Koneckoncu kazda firma si to stejne odebira v jiny den v danem mesici, od toho to take je.
Stale mam pocit ze je tam neco trochu jinak a neni to chyba UPC :-)