Ostrý provoz zahájil portál Film Popular takřka přesně před rokem, konkrétně začátkem loňského února. Je součástí mediální skupiny Mediapoli ostravského podnikatele Leoše Pohla.
Pod značkou Československá filmová společnost provozuje i několik televizních kanálů a Radio Dechovka, které kromě čtyř frekvencí ve VKV pásmu, pokrývajících tři jihočeská města, využívá i vysílačů na středních vlnách a stanice se tak prezentuje jako celoplošná. Podle měření Mediaresearch výzkumné agentury Nielsen Admosphere si stanici aspoň jednou týdně naladí devadesát tisíc posluchačů.
Dosah dokumentů vysílaných na programu Kinosvět se navíc s Českou televizí asi nedá úplně porovnávat. Web Film Popular zatím není součástí měření návštěvnosti Netmonitor a na Facebooku má profil videoportálu necelých pět set fanoušků. Podle elektronického měření sledovanosti, realizovaného výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere, dosáhl kanál Kinosvět letos v lednu celkového share 0,2 procenta.
Stanice se ale netají ambiciózními plány, na svém webu uvádí, že počet diváků TV Kinosvět se ročně zvyšuje o více než patnáct procent a dnes je TV Kinosvět již druhou nejsledovanější dokumentární televizí na domácím trhu
. Tou první je pochopitelně Prima Zoom s podílem 1,74 procenta.