Dle mého názoru - tři portály, které byly v začátku na výsluní a teď mají problém... Třeba jen BonyBony. Onoho času patřil k těm největším portálům a dnes když se podíváte na stránky, točí neustále stejné slevy. Prodeje nic moc. Pokud by výše uvedené portály byly plně funkční, nebyla by potřeba spolupráce. Proč bych hledal partnera, dělil se s ním o zakázky, které seženu já nebo on....pokud by můj obchod fungoval dobře...???
Komentare pod clankem jsou uplne mimo misu :) kdo se pohybuje na trhu tak mu je jasna momentalni situace a vi ze timto vznika nova dvojka na trhu. Skupina slevomat ktera se pokusila bez uspechu prodat svoje portaly pred vanoci je jiz v exitove strategii mimo a vznikly prostor se tu snazi nekdo vyuzit. Jiz podle cisel je jasne ze krom jednicky na trhu nemaji konkurenci. Vzhledem k tomu ze za spolecnosti MyDeals stoji evropska jednicka v kolektivnim nakupovani (obrat radove v 100 mil EUR) se nam tu formuje zajimava skupina.