Vlákno názorů k článku Poškozené zboží reklamujte ihned po rozbalení od krucypisek - Pokud nedas oznaceni krehke, je duvod zamitnuti ten,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2011 18:10

    krucypisek (neregistrovaný)

    Pokud nedas oznaceni krehke, je duvod zamitnuti ten, ze nebyl balik oznacen jako krehke. Pokud ho oznacis jako krehke, je duvod zamitnuti spatne zabaleni.

  • 29. 4. 2011 7:36

    Kkk (neregistrovaný)

    Takový pohled z našeho menšího eshopu (expedice jen v počtech desítek balíků denně).

    Česká pošta funguje naprosto jak kde a dokonce i "postupy" mají jak kde - už se stalo, že zákazník šel sám podávat na poštu stížnost a někde to vzali úplně v pohodě všechno vyřešil už tam, jindy ho odmítli a zákazník nám musel poslat dokumentaci a my jsme to museli iniciovat sami. Ale až na proces máme zkušenosti s reklamací u ČP pozitivní, byť to trvá dlouho.

    Oproti tomu "soudnost" soukromých dopravců je taková, že když jsme dostali od zákazníka zpátky takovou kovovou nosnou konstrukci asi na 300 kg neskutečným způsobem zprohýbanou (když jsme to viděli, tak jsme vůbec řešili, jestli to mohla "jen" přejet dodávka, že nám jako jediné rozumné vysvětlení přišlo snad jen přejetí kamionem), tak dopravce oznámil, že chybělo označení "křehké", náhradu zboží zamítl a jediným jeho "vstřícným" krokem bylo, že si za ten balík nenaúčtoval poštovné...
    Nás to stálo novou konstrukci a ponaučení máme, že naprosto vše označujeme za křehké - stojí to o pár Kč víc, ale za to hádání se s dopravcem (a případnou náhradu zákazníkovi) to nestojí - od té doby jsou reklamace vyřizovány relativně korektně, byť to téměř pokaždé znamená až hádání se s naším obchodním zástupcem...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).