Hezký den,
podle Vašeho popisu se jedna o ukázkový příklad zakázky, která se nám opravdu nepovedla. K tomu asi není moc co dodat, snad jen že na reklamačním procesu hodně a tvrdě pracujeme a snažíme se všemi silami, aby se výše popsané už nezveřejňovalo.
Napíšete mi prosím na e-mail michala.gregorova@mol.cz číslo jednací, abychom se mohli z chyb poučit a poslat Vám omluvu za všechny komplikace s nákupem u nás?
Moc díky, Michala G., MOL.CZ
Objednal jsem si podstavec pod televizor, dorazil v neporušené krabici, ale už ho evidentně někdo přede monou rozbaloval - 1 ze 2 skel bylo narozdíl od druhého nezabalené a jinde než mělo být, samozřejmě rozbité.
Okamžitě po dodání a rozbalení jsem reklamoval (cca 10 minut po té, co dopravce odjel) a stolek poslal zpět. Reklamace neuznána, stolek jsem již nikdy neviděl. Už to leží 2 roky u soudu. Takže MALL.CZ nikdy více.