Dobrý den, také bych ráda věděla kde jsem tedy udělala chybu já...Jistá novinka u MALL.cz je že za zboží můžete zaplatit až po rozbalení zásilky a to přez službu Lymet...vše si organizuje MALL., takže jsem dostala zásilku (= rozbytou velkou sklenici) a ihned jsem zásilku nafotila a posílala na email MALLU. ti mě odkazovali na další email a ti zase na email PPL...napsala jsem a nafotila zásilku na všecky tři emaily a čekala den..nic se nedělo tak jsem zásilku převezla na vlastní náklady do Brna na pobočku MALLU (jízdné 140,-kč..což by přibližně odpovídalo poštovnému při vrácení) Na pobočce mi reklamaci uznali a jaké bylo mé překvapení když jsem přijela domů a v emailové schránce jsem měla vzkaz že zboží platit tedy nemusím ale poštovné ve výši 99,-kč doplatit musím..(.toto je černý humor? MALL pošle rozbytou zásilku (obložená tam sklenice nebyla ani papírem, natož čimkoli jiným..lítala v krabici jen tak) a já jim mám ještě zaplatit za to že to poslali? kdo proplatí jízdné mě...tak si to spočítejme..sklenice stála 300,-kč a přišla rozbytá takže tu nemam...zaplatila jsem jízdné do brna v ceně 140,-kč abych ji reklamovala (= to samé jako bych ji poslala zpět) další položku ve výši 99,-kč musím zaplatit za poštovné MALLU...= 239,-kč fčudu a nemám nic..ani omluvu od MALL..to je obchodní strategie že...měli by se velmi učit od ostatních eshopů..nikde jinde se mi takováhle situace nestala..pěkně děkuji..Lenka