Vlákno názorů k článku Poškozené zboží reklamujte ihned po rozbalení od Lenis - Omlouvám se, vypadá to že fakturu na 99,-kč...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2018 6:37

    Lenis (neregistrovaný)

    Omlouvám se, vypadá to že fakturu na 99,-kč poštovného hradit nebudu..f.LIMET napsala že se o to postará, ale nevím jak tento diskuzní příspěvek smazat tak to píšu jen jako info..prosím tímto redakci o smazání jestli si toho všimnou:-) Lenka

  • 11. 1. 2018 5:54

    Lenis (neregistrovaný)

    Dobrý den, také bych ráda věděla kde jsem tedy udělala chybu já...Jistá novinka u MALL.cz je že za zboží můžete zaplatit až po rozbalení zásilky a to přez službu Lymet...vše si organizuje MALL., takže jsem dostala zásilku (= rozbytou velkou sklenici) a ihned jsem zásilku nafotila a posílala na email MALLU. ti mě odkazovali na další email a ti zase na email PPL...napsala jsem a nafotila zásilku na všecky tři emaily a čekala den..nic se nedělo tak jsem zásilku převezla na vlastní náklady do Brna na pobočku MALLU (jízdné 140,-kč..což by přibližně odpovídalo poštovnému při vrácení) Na pobočce mi reklamaci uznali a jaké bylo mé překvapení když jsem přijela domů a v emailové schránce jsem měla vzkaz že zboží platit tedy nemusím ale poštovné ve výši 99,-kč doplatit musím..(.toto je černý humor? MALL pošle rozbytou zásilku (obložená tam sklenice nebyla ani papírem, natož čimkoli jiným..lítala v krabici jen tak) a já jim mám ještě zaplatit za to že to poslali? kdo proplatí jízdné mě...tak si to spočítejme..skle­nice stála 300,-kč a přišla rozbytá takže tu nemam...zaplatila jsem jízdné do brna v ceně 140,-kč abych ji reklamovala (= to samé jako bych ji poslala zpět) další položku ve výši 99,-kč musím zaplatit za poštovné MALLU...= 239,-kč fčudu a nemám nic..ani omluvu od MALL..to je obchodní strategie že...měli by se velmi učit od ostatních eshopů..nikde jinde se mi takováhle situace nestala..pěkně děkuji..Lenka

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).