Já se zeptám natvrdo, k čemu je zákazníkovi Vaše sledování?
Co konkrétního provedete danému zákazníkovi s hard diskem, abyste mu kompenzovali Vaší špatnou práci? A také (n)asertivní práci Vašeho reklamního oddělení?
To je jediné co se počítá, medových řečiček Vám vymyslím kolik chcete.
Nevšiml jsem si zde jakékoli skutečné aktivity, které by zde zákazníkovi nějak pomohlo či kompenzovalo to co mall způsobil. Pouze medové řečičky ála volební sliby politiků – slibem neurazíš a nic to nestojí. Akorát ten vhodný čin a aktivita, ze které by ten konkrétní zákazník něco měl jaksi chybí.
Asi Vás nepřesvědčím, ale zkusím to.
1. Spokojenost zákazníků sledujeme napříč internetem (např. díky Google Alerts) a snažíme se problémy řešit, protože vždycky samozřejmě bude určitý podíl zakázek, které se "nepovedou".
Že si nevymýšlím, že můžete přesvědčit třeba na Heurece, kde recenze sleduji každý den: http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
2. Stížnost v diskuzi podle mého nelze považovat za "medializovaný případ". :)
Michala Gregorová, MALL.CZ
Hezký den,
podle Vašeho popisu se jedna o ukázkový příklad zakázky, která se nám opravdu nepovedla. K tomu asi není moc co dodat, snad jen že na reklamačním procesu hodně pracujeme a snažíme se všemi silami, aby se výše popsané už nestávalo.
Napíšete mi prosím na e-mail michala.gregorova@mall.cz číslo objednávky, abychom se mohli z chyb poučit a poslat Vám omluvu za všechny komplikace s nákupem u nás?
Moc díky, Michala Gregorová, MALL.CZ
Kvůli tomuhle se mi osvědčilo nakupovat v internetových obchodech, které mají pobočku s výdejem v místě. Jak kvůli přepravě, tak i reklamacím se mi rozhodně vyplatí to případně o pár korun přeplatit (nehledě na to, že většinou je cena bez dopravy u místního dodavatele nižší než cena s dopravou u jiného - hlavně u expertů jako je mall, kde se snaží u dopravy tlačit na pilu).
Pridam moji spatnou zkusenost s mall.cz
Objednal jsem si hard disk, ktery druhy den opravdu prisel ale bohuzel prisel jen v bublinkove papirove obalce a v krehke plastove transportni krabicce.
Obalka vypadala neporusene ale po rozbaleni jsem hned videl, ze krabicka je popraskana a disk vykazuje v testech chyby. Vse jsem zacal okamzite jeste ten den resit podle instrukci na strankach mall.cz
To co nasledovalo se mi nechce znovu ani popisovat. Prestoze jsem vsechno vyfotil a zdokumentoval, tak jsem musel absolvovat dalsich 10 telefonatu s PPL i mall.cz a asi 6 mailu. Nekolikrat jsem jim rekl i napsal, ze disk je krehka vec at to priste zabali poradne. Na reklamacni oddeleni mall.cz jsem se nemohl dovolat a na maily odpovidali s nekolikadenim spozdenim (pokazde jiny clovek, kteremu jsem pokazde musel celou situaci znovu vysvetlovat)
Po 26ti dnech mi konecne prisel novy disk a hadejte jak byl zabaleny - opet v obalce a plastove krabicce a opet byl nefunkcni!
Na to uz jsem nemel nervy a odstoupil jsem od smlouvy. Opravdu nemam zajem travit cas tim, ze budu posilat disky tam a zpet.
Takze vysledek cele transakce - zadny pouzitelny disk, hromada promarneneho casu a posramocene nervy.
Disk jsem objednal u konkurence (specializovana firma na hw, ktera vi, jak zabalit disk) a disk prisel funkcni hned napoprve a dodnes se spokojene toci v pocitaci.