Vlákno názorů k článku Poškozené zboží reklamujte ihned po rozbalení od n - to si nemyslím, k soudu bych to dal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2011 9:37

    n (neregistrovaný)

    to si nemyslím, k soudu bych to dal - soud by jistě zohlednil způsob poškození a jeho odhalitelnost při předání kurýrem.. podpis nepodpis

  • 28. 4. 2011 7:58

    bob (neregistrovaný)

    Ono jde o to CO si má člověk prohlédnout. V nepoškozeném obalu totiž může přijít jak fén, MPtrojka, mobil ale taky trouba, obrovská lednice, mrazák, sporák.

    Uvedu reálný příklad ze života. Přijde vám v nepoškozené krabici např. lednice. Klidně jí hned vybalíte a vypadá OK. Stejně se nesmí hned pustit tak jí pustíte druhý den. A v tu chvíli zjistíte že třeba nemaká a podrobnějším zkoumáním najdete zespodu do lednice díru.

    Co teď? Reklamace jasně. Jenže víceméně KAŽDÝ ešop vám dá při převzetí podepsat, že zboží není poškozené. Následná snaha o zrušení kupní smlouvy nikam nevede.

    Co teď? Zkusíte se soudit? Když má prodejce v ruce ten podepsaný předávák?

    Závěr: Zákon je vám ale úplně ale úplně k ničemu. Obchodník stejně udělá jen to co chce. Solidní to vymění nesolidní vás pošle hádejte kam..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).