skvělý článek....
- pokouším se také budovat pár komunit a vím, jak je to těžké...je rozumné použit některou z existujících platforem? www.ning.com,
www.webjam.com, Facebook? LinkedIn?
- líbí se mi Patrickům Chronomag. toto není vůbec špatná komunita:
http://forum.chronomag.cz/. jede to samospádem? kolik času měsíčně je tomu třeba věnovat?
Clanek je vicemene pravdivej.. delat veci podle svoji vize atp.
To ale neznamena, ze neni potreba sbirat feedback a napady od zakazniku.
Take to neznamena, ze se nevyplati monitorovat komunitu (socialni site), protoze chyby dela kazda firma, ale na socianich sitich se jejich dopad zvysuje.
A uz vubec to neznamena, ze neni spravne ze zakazniku delat (kvalitni sluzbou) zastance a z nejlepsich zastancu treba "mLidi" (viz mBank).
Take komunita muze davat lepsi feedback o vasich sluzbach nez vas marketing, vice napadu nez vasi ideamakeri, a z principu sama o sobe komunita bude sledovat (a misto vas reagovat) na vice mistech (diskuze, fora, twitter, facebook, hospoda, ..) nez vy. To vse spokojeni zakaznici, ktere lze pocitat do komunity, delaji.