Clanek je vicemene pravdivej.. delat veci podle svoji vize atp.
To ale neznamena, ze neni potreba sbirat feedback a napady od zakazniku.
Take to neznamena, ze se nevyplati monitorovat komunitu (socialni site), protoze chyby dela kazda firma, ale na socianich sitich se jejich dopad zvysuje.
A uz vubec to neznamena, ze neni spravne ze zakazniku delat (kvalitni sluzbou) zastance a z nejlepsich zastancu treba "mLidi" (viz mBank).
Take komunita muze davat lepsi feedback o vasich sluzbach nez vas marketing, vice napadu nez vasi ideamakeri, a z principu sama o sobe komunita bude sledovat (a misto vas reagovat) na vice mistech (diskuze, fora, twitter, facebook, hospoda, ..) nez vy. To vse spokojeni zakaznici, ktere lze pocitat do komunity, delaji.
skvělý článek....
- pokouším se také budovat pár komunit a vím, jak je to těžké...je rozumné použit některou z existujících platforem? www.ning.com,
www.webjam.com, Facebook? LinkedIn?
- líbí se mi Patrickům Chronomag. toto není vůbec špatná komunita:
http://forum.chronomag.cz/. jede to samospádem? kolik času měsíčně je tomu třeba věnovat?