... tak to asi nemusi byt nejkvalitnejsi. Proste pokud neco, co je zadarmo vyuzivam, tak pocitam s tim, ze to obcas nefunguje. V poslednim mesici napriklad free web hyperlink, prumerne trikrat do tydne se na nej kratkodobe nemohu dostat, ale je to zadarmo, tak co si na nich vezmu. Akorat uvazuju o prechodu na placenou sluzbu.
Pane Kaislere, dovolím si s vámi polemizovat. Pokud si zřizujete schránku u freemailové služby, tak ji nedostáváte zadarmo. Dokonce někdy takový freemail na jednom každém uživateli může vydělat více, nežli by vydělal na placené službě. Freemailu poskytujete zdroj obživy tím, že zhlížíte reklamu na webu a případně i v emailu, a také lze předpokládat, že přes freemail ISP získává zákazníky pro další služby, které již mohou být placené (připojení k Internetu atd.). V neposlední řadě je freemail sám dobrou reklamou pro ISP. Například Novell, zmiňovaný v textu, provozuje svůj freemail, aby ukázal, kolik toho snese jejich komerční mailserver, který pak prodává firmám...
Prostě: máte právo požadovat přiměřený servis i od freemailových služeb. Minimálně alepsoň upřímnost.
To jako že freemail je ve významu svobodný mail. Nejsi vázaný na firmu, když tě vyhodí z práce, když skončíš ve škole, když se přestěhuješ, když změníš AOL za MSN ... tvůj freemail se nemění.
Navíc ho můžeš číst přes web, takže je tu i svoboda pohybu (i když on telnet má taky svoje ;-)
Neměl bych nic proti tomu, kdyby pár serverů uznalo, že je třeba vyklidit prostor. Proč máme v CZ na 2.500.000 uživatelů Inetu mít 20 freemailů a 10 prohledavačů?
Pokud se server neuživí, znamená to, že jeho obchodní model není životaschopný. To ale není vina jeho uživatelů.