A kdy se tak naposledy stalo? SMS a oznámení doručení je již standardní součásti pošty. Pomlácené balíky - copak neumíte balík odmítnout a sepsat na místě reklamaci?
Vaše problémy se u mě neprojevovaly. Všechny balíky od pošty byly bez problému a včas doručeny přímo domu. Aviza vždy sdělena při uložení na poště, i v den doručení.
Naopak mám špatnou zkušenost se soukromníky.
Takže celá věc je silně individuální.
Sledování balíků? To je další pošřovní výsměch. U mnou odesílaných Cenných balíků se pravidelně objeví v den podádání informace, že zásilka byla podáná, pak se v průměru 8 dní nic neděje a v den doručování se objeví info, že zásilka je doručována. Když jim voláte na infolinku o balících, nikdo neví kde balík je. Velmi užitečná služba.
posta naprosto standardne posila sms i email, den pred dostanete emailem info o tom ze prevzali zasilku s cislem xy, odkazem na track a terminem predpokladaneho doruceni. v den kdy zasilku dorucuji prijde sms, pokud nastane nejaky problem (kalamita, nehoda atd.) prijde sms s nahradnim terminem.
osobne neobjednavam na eshopech, ktere nemaji moznost dopravy - ceska posta, balik do ruky. ano i takove jeste dnes existuji.
Objednávám vše co jde přes internet (v podstatě vše kromě jídla), teď navíc rekonstruujeme byt, takže dostávám v průměru 5 balíků za měsíc. A už cíleně jdu po e-shopech které dodávají jakoukoli jinou zásilkovou službou než přes poštu, protože jakmile to jde poštou, je problém v 9 z 10 případů. Nedoručení včas, žádná snaha o zastižení adresáta, balíky poškozené, zboží uvnitř pomlácené - katastrofa. Reklamace? Nedovoláte se.
Poslat SMS, zavolat, oznámit doručení? Utopie.
U jiné balíkové služby jsme se s ničím podobným nesetkali. Standardně posílají mail, sms, volají, dá se hned domluvit i změna času či jiná adresa, a balík ochotně donesou až do domu. A pozor - za STEJNÉ peníze.
Takže jen ať pošty zdražují - aspoň všechny e-shopy budou zasílat balíky přes konkurenci a my zákazníci budeme spokojenější. :-)
Také radši volím poštu. Večer mám v mejlu sledování balíku a vím, že to bude příští den odpolední doručování, i když pošťák nezavolá upřesnění kdy dojde.
Ovšem pokud klesá zájem o služby, tak nevím jestli je z obchodního hlediska zdražení nejlepší cesta ke zvýšení zájmu zákazníků o poskytované služby. Mno jo, proč si honit triko, když nám to stát doplatí....
Balík z maďarska. Každý prd co se kde hnulo tam byl zaznamenán, pak to přijelo na hranici a od te doby ticho. týden nic a pak najednou se to pohnulo, ale to už to bylo tady v praze a že "doručován" adresát nezastižen. Kujv..celý den jsem byl v práci a kulový. Pak ani lístek nepřišel tak jsem si pro balík šel jen na záklaďe track n trace a hle , čumákoval na poště. samozřejmě ode dne kdy byl "doručován"
O "standardním" posílání SMS nemůže být řeč. Např. 3.12. mi přišla zpráva o tom, že mi bude doručena zásilka. Ještě ten den odpoledne další zpráva, že z technických důvodů nebude balík doručen s tím, že budu informován o dalším postupu. No a pak už jen přišla třetí SMS s informací, že doručovací pokus dne 4.12. nebyl úspěšný.
Toto se mi přihodilo 3x z 8 zásilek.
Když jsem na poště zjišťoval, proč mi neposílají SMS s nový termínem doručení, bylo mi vedoucí pobočky sděleno, že do systému nemají přístup a nedělají to. Tečka.
To že v systému track@trace dva dny svítí, že zásilka spočívá na podací poště vzdálené 150km a pak se najednou během několika minut zjeví na poště doručovací a je ke mě expedována už je jen třešinka na dortu.
Nekde je a nekde neni. Bohuzel uroven sluzeb se muze dost lisit o to i ramci jednoho mesta. Nektere posty jsou OK, nektere jsou tezky komunisticky stredovek.
Treba se jeste na nekterych postach setkavam s frfnanim, ze chci podat doporuceny dopis se zakaznickou kartou bez podaciho listku. Ze s tim prej maj moc prace prepisovat adresu do pocitace!