Agentura Bubble zabývající se sociálními médii zhodnotila své dosavadní zkušenosti s klienty tím, že vytvořila zcela nový nástroj na správu firemní přítomnosti na sociálních sítích, pod názvem PostHeads.
Nástroj je mnohem více než jen klient pro sociální sítě. Podporuje týmovou spolupráci a schvalování — namísto domlouvání se e‑maily — a obsahuje knihovnu podkladů, jako jsou texty, obrázky a podobně. Součástí je i kalendář a další funkce podpůrné — na sledování dění, trendů i konkurence. Tvůrci se brzy chtějí vydat i na půdu analytickou, aby PostHeads bylo řešením opravdu uceleným.
Bubble uvádí, že do zkušebního provozu se zapojili lidé z firem Pernod Ricard, Škoda Auto nebo Karlovarské minerální vody. „S účtem PostHeads zvládnete hravě obsluhovat komunikaci na sociálních sítích i v rámci více značek vaší společnosti. Na něco takového jsem čekal mnoho let,“ citují Jaroslava Haže z Pernod Ricard. „Je to první nástroj řešící veškeré zapeklitosti správy stránky na Facebooku, a přitom pro ni zvládá doporučovat zajímavý obsah, tak aby vaše značka na sociálních sítích rostla,“ tvrdí prý Tomáš Votruba z WMC/Grey.