PostHeads má zefektivnit správu firemní přítomnosti na sociálních sítích

21. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Nástroj vytvořila na základě svých zkušeností agentura Bubble a vyzkoušela jej s některými velkými zákazníky.

Agentura Bubble zabývající se sociálními médii zhodnotila své dosavadní zkušenosti s klienty tím, že vytvořila zcela nový nástroj na správu firemní přítomnosti na sociálních sítích, pod názvem PostHeads.

MM Influenceři

Nástroj je mnohem více než jen klient pro sociální sítě. Podporuje týmovou spolupráci a schvalování — namísto domlouvání se e‑maily — a obsahuje knihovnu podkladů, jako jsou texty, obrázky a podobně. Součástí je i kalendář a další funkce podpůrné — na sledování dění, trendů i konkurence. Tvůrci se brzy chtějí vydat i na půdu analytickou, aby PostHeads bylo řešením opravdu uceleným.

Bubble uvádí, že do zkušebního provozu se zapojili lidé z firem Pernod Ricard, Škoda Auto nebo Karlovarské minerální vody. „S účtem PostHeads zvládnete hravě obsluhovat komunikaci na sociálních sítích i v rámci více značek vaší společnosti. Na něco takového jsem čekal mnoho let,“ citují Jaroslava HažePernod Ricard. „Je to první nástroj řešící veškeré zapeklitosti správy stránky na Facebooku, a přitom pro ni zvládá doporučovat zajímavý obsah, tak aby vaše značka na sociálních sítích rostla,“ tvrdí prý Tomáš VotrubaWMC/Grey.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).