Vlákno názorů k článku Potíže poskytovatele 365internet pokračují, jsou tu další dluhy a další přesun přípojek od José - Jsem jedním z klientů, kteří tuto situaci řeší....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2023 17:11

    José

    Jsem jedním z klientů, kteří tuto situaci řeší. To, co tady píše WIA, není tak úplně pravda.
    Mám s touto situací i přímo s WIA jinou zkušenost.

    Mám e-maily a smlouvy, které dokazují, co říkám – pro případ, že by to LUPA chtěla prošetřit hlouběji.

    Přijal jsem nabídku, kterou mi WIA dala k dispozici, ale pak se podmínky nabídky rychle změnily.
    Ke konci dubna jsem měl u 365Internetu zaplacené ještě další 3 měsíce. Aby mě WIA získala jako klienta, slíbila mi, že mi tyto 3 měsíce uzná a že tedy budu moci využívat internet od WIA až do srpna bez dalších poplatků (tedy ty cca 3 již zaplacené měsíce). Ale teď, když jsem odešel od 365 a jsem oficiálně u WIA, chce WIA, abych zaplatil první měsíc internetu + jejich televizní službu (kterou mi původně také nabídli zdarma, také na 3 měsíce, bylo to v jejich nabídce), než mi umožní využít mé již zaplacené období.

    Nejenže je teď cena najednou vyšší, protože mi přidali jejich poplatek za TV, ale nemohu využít již zaplacené období, jak je popsáno v nabídce: Třístranná dohoda o změně poskytovatele č. 34666.

    Naštěstí jsem si stáhl smlouvu, kterou jsem přijal. Je podepsaná společností WIA + 365Internet. Mám také screenshoty jejich vyskakovacích oken, která se mi denně objevovala v počítači.

    Dnes mi (zaplacený) internet odpojili. Několikrát jsem do WIA volal a psal e-maily. Buď zavěsí dřív, než to zvednou, nebo mi řeknou, že se tím už někdo zabývá a že se mi ozvou. Ale nezavolají zpět. Celý den jsem tedy nečekaně bez internetu, který jsem již zaplatit a nutně potřebuji k práci (internet mám na firmu).

    Vzhledem k tomu, že internet je pro mou práci zásadní a jeho odpojení závažně ohrožuje práci mé firmy hned na několika úrovních a vznikají mi tím další náklady (nyní musím využívat mobilní internet od jiného poskytovatele), již plánuji návštěvu kanceláře ČTÚ v HK, kde si nechám poradit od právníků ohledně náhrady škody za dodatečné náklady a ušlý zisk (já i manželka pracujeme v IT z domova pro mezinárodní firmy).
    Mám od této firmy další připojení v Hradci Králové, v lednu jsem s přenosem problémy neměl. Nyní se však WIA může s tímto příjmem rozloučit.

    Věřím, že nejsem jediný, kdo je ve stejné situaci, kdy WIA nedodává to, co slíbila (a prakticky už od začátku, ani se nesnažili smlouvu dodržet). Prosím i ostatní s podobným problémem, aby se zde podělili se o své zkušenosti: Podatelna@ctu.cz

  • 3. 5. 2023 19:46

    WIA

    Re: José

    Mrzí nás negativní zkušenost, ale rozhodně nejde o záměr nedodržet nabídnuté podmínky, nebo situaci která by postihovala více přípojek. Ostatně, jak zákazník sám uvádí, převod jeho druhé přípojky v lednu proběhl bez problémů.

    Se zákazníkem komunikujeme a věříme že jsme situaci napravili k jeho spokojenosti.

    Na problematické přípojce je provozována varianta služby kterou WIA standardně nemá v nabídce. To vykolejilo automat který nové služby konfiguruje. Proto byly zobrazeny jiné podmínky a nastavená špatná cena služby. Ty správné zákazník obdržel na začátku e-mailem, a nyní je může využívat.

    Incident nás samozřejmě mrzí a zákazníkovi se za něj omlouváme. Úřadům jsme připravení poskytnout veškeré informace a kopii komunikace, včetně opakovaných upozornění na hrozící blokaci přípojky. Svou roli zde mohlo sehrát i to, že zákazník je cizinec a notifikace jsou zasílány v češtině.

  • 3. 5. 2023 22:20

    José

    To je tak smutné. Mohli jste přijít jen říct, jak jste dnes problém vyřešili. Ale také jste sem přišel lhát.

    Takže teď odhalím vaše lži
    Ale nejdřív: V ČR žiji více než deset let. I když jsem cizinec, vztahují se na mě všechny povinnosti a práva - třeba žalovat firmu nebo poslat stížnost na korespoňční úřad a pomáhat s vyšetřováním.

    <b>Při electronické komunikaci je tak snadné odhalit lháře. </b>
    Rozuměl jsem každému vašemu sdělení. A na každou z nich jsem reagoval. Mám kopii všech e-mailů, které jsem vám poslal pred 02.05. Dale, všechny naše hovory byly monitorovány nebo nahrávány, takže vy i já o tom máme důkaz. Např. dva vaši zaměstnanci mi odpověděli "nikdo vás nenutí přejít na WIA", když jsem jim řekl " to není to, co jste mi na začátku nabídli".

    Zítra nebo za 2 dny mi přijde další výpis od Vodafonu, který bude obsahovat výpis všech mých přijatých a uskutečněných hovorů. Tento seznam bude obsahovat asi 10 hovorů, které jsem měl s WIA předtím, než službu přerušil. A také s tím, jak dlouho jsme spolu mluvili.
    Pak bude obsahovat ještě asi 5 hovorů v den, kdy WIA službu přerušila, včetně délky našich hovorů.
    To poslu CTU.

    Prozatím zde mám malý důkaz, že jsem vás kontaktoval od čtvrtka 27.04, před tím, hned po prevodu, a drive nez jste me službu přerušili (v 02.05): https://www.icloud.com/iclouddrive/0a12eJtzvmqiiW_51MvAobH1A#IMG_8947.

    Problém s cenou nebylo způsoben mým varianta služby kterou WIA standardně nemá v nabídce (nabizite to, vim protoze to mám). Bylo to proto, že WIA po mně chtěla, abych platil i za jejich televizní služby, které nejdříve me nabízela zdarma.
    Zde je důkaz, že chtěli, abych platil i za ni, poté co jsem přešel k WIA, v 27.04: https://www.icloud.com/iclouddrive/045_lJxh7RZmQdk-oNFm-nxyw#WIA_DSL_+_TV

    Po této online telenovele dnes odpoledne WIA něco napravila. Napsali mi, že po zaplacení prvního měsíce <b>(což nebyla podmínka pro využití mých 3 nevyčerpaných měsíců )</b> dostanu čas z 365 (3 mes.) + 1 měsíc zdarma + 1 mes. zaplaceno. Pak AHOJ x2!

    Ne. Nejsem spokojen. Tuto klamavou obchodní nabídku nelze tolerovat a neměla by se opakovat.
    Věřím, že nejsem jediný, kdo je ve stejné situaci, kdy WIA nedodává to, co slíbila (a prakticky už od začátku, ani se nesnažili smlouvu dodržet). Prosím i ostatní s podobným problémem, aby se zde podělili se o své zkušenosti s Českým telekomunikačním úřadem: Podatel­na@ctu.cz

  • 4. 5. 2023 8:59

    Zip07

    A kolik máš platit za net? Já mám v mailu taky "+ WIA TV", ale částka je jen taková, co mám platit za net. TV je na 3 měsíce zadarmo. V administraci ani TV jako objednanou službu nemám.

    A v informačním mailu k převodu se psalo, že měsíc zdarma připíšou až s první platbou.

  • 4. 5. 2023 18:42

    José

    Dobrý den,

    Bylo mi nabídnuto, že budu platit to samé, co jsem platil u 365Internet. V mém případě to bylo 549 Kč (včetně DPH) za 500/500 rychlost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).