Je to sice povinnost - ale nikoli povinnost "automaticky všem", nýbrž povinnost vyhovět každému, kdo o to projeví zájem. Takže kdokoli bude mít zájem přeposílat vše včetně spamu, a vracet odpověď všem včetně spamu, provider mu musí vyhovět. A když někdo bude chtít ten spam odfiltrovat, tak se na tom přece může s providerem domluvit - to tím nařízením není nijak vyloučeno.
To nařízení tedy poskytuje zadní vrátka pro případ, že se provider domluvit nechce. Nebo např. když nevěřím jeho antispamu (hodně false positive). Prostě přinejhorším, když to nepůjde lépe, mám garantovanou možnost nechat si na novou adresu přeposílat vše včetně spamu - a ten spam mi holt odfiltruje ten nový mailserver.
Na tom nevidím nic špatného.
Příspěvek je to správný. Pokud máte svou doménu, tak Váš provider Vám zaručuje i spolehlivost, zálohování a i soukromí (svých práv se na něm domůžete). Fremajly mají takové podmínky (které si i kdykoliv mohou změnit a nic s tím nesvedete), že nejen mohou zasvinit schránku prodanou reklamou, ale mohou Vás s klidem připravit i o výsledky Vaší práce. A našla by se celá řada dalších důvodů, proč mít vlastní doménu. Proto i souhlasím s názorem, že kdo to myslí s emailem vážně, tak na své doméně.
Koukam, ze jsem jeden z mala co pouziva email od providera (snad uz 10 let). Takze tuto moznost bych velice rad uvital. Dokonce jsem i premyslel, jestli bych byl ochoten si za puvodni adresu platit, pokud bych od nej odesel.
Navic nemam rad, kdyz za mne rozhoduje nekdy jiny. Spam si resim sam. Mam jeste druhou adresu u Seznamu a tam si neustale musim vytahovat mejly ze spamu, protoze pokud se jednou u Seznamu rozhodnou, ze odesilatel posila spamy, tak uz od nej mejl nikdy nedostanu i kdybych se na hlavu stavel.
Na druhou stranu ale dnes uz asi kazdy kdo si zaklada novy email, pouzije k tomu nejaky free server.