1) Tak o tom, že jsou v pytli a o jejich prodeji se tu spekuluje asi rok, tak je vidět, že se to tedy potvrdilo a že ti kdo to předvídali, že se budou prodávat, měli pravdu.
2) Canal Digitaal také používá Irdeto. Na druhou stranu také třeba Seca Mediaguard atd. že.
3) Ovšem aby každá platforma, která vysílá audio CZ/SK měla jiný kódovací systém, to nepovažuji za nic výhodného, protože pak by přechod od jedné, k jiné, znamenal více různých příjímačů, minimálně více různých CAM modulů. A byl tedy složitější. Taktéž tedy používání několika současně by bylo složitější.
4) Na druhou stranu by to zvýšilo možnou zranitelnost. Protože čím více různých systémů bude použito, tak tím spíše některý z nich bude prolomen a alespoň v jednom z nich to půjde neoficiálně nebo alespoń jedna služba cZ/SK poběží neoficiálně atd.
5) Přijímačů např. s Conax se v ČR z neznámýc důvodů prodalo hodně. A Magio má např. také Conax a pak by jeho integrace také na pozici 23,5 k T-Mobile byla jednodušší atd.
6) Takže prostě další změna. Alespoň je vidět, že probíhá obvyklý pohyb a že to žije a že se tam stále něco děje a že se člověk používají DVB-S, rozhodně nenudí. Zatím co v DVB-T je naprosto mrtvo a asi na vždy bude. Minimálně by s Canal Diggital mohly naskákat v CS Linku další zajímavé kanály.
José to byla jen spekulace. V každém případě ohledně toho prodeje je jasné že ředitel Klička lhal. A to je opravdu velmi smutné. Ohledně příp. nových programů díky Canal Digitaal to určitě ano ale chce to zase úplně něco jiného. Na rozdíl od jiných si nemyslím že to vzájemné přehazování placených kanálů mezi našimi platformami má až na výjimky nějaký smysl. Nerad bych se totiž dočkal toho že balíčky Multi a Total budou z 95% naprosto stejné. K čemu by to pak bylo že.
V čom klamal riaditeľ Media Vision? Media Vision je stále majiteľom CSlink - takže sa nič nezmenilo. Zmenil sa len majiteľ podielov spoločnosti Media Vision - z firmy registrovanej v holandsku prešlo vlastníctvo na firmu registrovanú v luxembursku.
A odkedy je Klička predstaviteľom SP D Corporation? Pokiaľ som zamestnancom firmy A, ktorú vlastní firma B a tá predá svoj podiel firme C, tak o tom zamestnanec firmy A nemusí nič vedieť. Tieto veci sú v kompetencii firmy B. Klička je zamestnanec firmy A, firma A je Media Vision, firma B je SP D Corporation a Firma C je M7 Group.
Týmto netvrdím že Klička nič nevedel... Ale ako predstaviteľ firmy je povinný dodržiavať určité zásady a jednou z týchto zásad je aj mlčanlivosť.
Přesně to myslím. Ať je představitelem firmy A,F nebo Z tak o tom vědět musel. Ale hrál si na nevědomého a tak ze sebe nyní udělal akorát kašpara mlčenlivost nemlčenlivost.
Já myslim, že jinam to dojít nemůže, než že bude mít MULTI a TOTAL stejnou nabídku a je to naprosto logické, ne?
To můžete taky říct k čemu vám je, že máte u T-Mobilu a O2 telefonování, smsky a internet – čemu to potom je? Nebo že máte jak ve Škodovce tak Peugeotu klimatizaci, rádio, navigaci, rozmrazování zadního skla - k čemu to potom je? Neni lepší mít v jednom autě na trhu jen klimatizaci a rádio a v druhém jen navigaci a rozmrazování zadního skla? :-)
Pokud bude Multi a Total stejné tak se mohou obě firmy rovnou sloučit. Mě to totiž logické vůbec nepřipadne,naopak spíše smutné. Ale uznávám že co člověk to názor.
Já neříkám že nemůže,já říkám že osobně z takového postupu radost mít nebudu. Nic víc,nic míň. Kartu si chci vybírat především dle toho jaká placená nabídka toho či onoho mi vyhovuje více. Pokud bude stejná a oba balíčky se zaplácají navzájem stejnými programy tak jakápak to bude asi konkurence. To si už můžu rovnou pořídit kartu na UPC Direct poněvadž tam mám prakticky všechny programy z obou balíčků.
Ale ono to logické je. Třeba v Německu nebo Velké Británii si mohou dovolit platformy mít exkluzivní kanály (třeba Sky), protože i když mají jen malé procento předplatitelů těchto kanálů v přepočtu na celou populaci, stále jim to generuje velké zisky. To ale na malém českém trhu nejde a tak se samy kanály, resp. jejich provozovatelé, logicky snaží dostat k co nejvíce operátorům a naopak operátoři ve svém vlastním zájmu chtějí co nejširší nabídku, ale těch kanálů na českém trhu není zase tolik a tak se logicky nabídky operátorů stále sbližují a sbližovat budou až do budu, kdy budou téměř shodné a záležet bude spíše než na kanálech, na dalších přidaných hodnotách, které operátoři svým zákazníkům nabídnou.