Také blokuji reklamy a používám Adblock a mám zakázané cookie na všech webech. Adblock ten je super, na službách Google, Seznam, Yaho (youtube, překladač, mapy atd) mě začalo vadit neustálé potvrzování nějakých nesmyslů formou vyskakujících formulářů a tak jsem zakázal cookie a pomocí Adblocku ještě ručně pomocí příkazu *Blokovat reklamu na této stránce* vyčistil obrazovku od nepotřebných věcí a modulů (loga Google, Youtube, nápovědy, přihlašovací ikony atd) a mám stránku ořezanou a čistou a načítání je také o dost rychlejší a stažených dat je podstatně méně bez toho zbytečného smetí. I doma na schránce mám cedulku že nechci letáky. Blokování reklamy není nic špatného, je nutné bojovat proti něčemu co si nepřeji a co jsem si nevyžádal, já k životu reklamu nepotřebuji, když si chci něco koupit, tak si to vyhledám sám. To samé je i s nevyžádaným obchodním sdělením na email, ještě že tu máme ÚOOÚ a jejich formulář na podání stížnosti.
reklama je jako ucebnice zvlastni skoly, potrebuje lidi s dvoucifernym iq aby jim rekla co je pro ne dobre a co si maji myslet/kupovat.
pak jsou tu lide, kteri kdyz si neco chteji koupit pouziji mozek a dokazi se sami rozhodnout.
ale chapu, ze zkratka lide jako vy potrebuji navod misto mysleni.
Fakt jste viděl reklamu na alkohol? přiznám se, že já televizi stále sleduji, ale reklamu na alkohol jsem ještě nezahlédl... Nemám štěstí jako vy :-)
Já jsem našel, že nejčastější příčina úmrtí je úraz nárazem nebo pádem, tak jestli jste schopen dodat nějakou statistiku, která potvrdí Vaší argumentaci. Děkuji.
Dál je to od vás jen nějaká dojmologie a věta: zákaz neřeší, ale je předpokladem pro vymáhání zákazu, by se měla vytesat na váš hrob.
když problém není, a potřebujete nahnat body, tak se prostě vytvoří. Co na tom, že pedofilové způsobují statisticky nepodstané množství násilných trestných činnů, kdo z politiků by si mohl dovolit říci, že nechce bránit slabé a nevinné děti?
Zákazy nefungují, tedy fungují, ale jako všechno, pouze na ty slušné.
ps netuším, co jste chtěl říci tou scénkou s cigárem, jistě, nemusela si zapalovat, mohla se pomodlit otčenáš nebo si zamasturbovat nebo se proběhnout po dvoře či se zbičovat důtkama, ale scénarista usoudil, že její charakter nejlépe podtrhne zapalání cíga, no a?
Základní věci byly a byly mnohem levnější a kvalitnější, než dnes, .... Ne nebyly, to je lež. Ani levnější ani kvalitnější. Viz odkazy co sem někdo dával.
protože z jejich ceny se neživili reklamní paraziti! .... nemuseli, na normálním trhu nebylo nic jiného než co soudruzi dovolili, proto lidi kupovali od vexláků Bony a chodili si kupovat, na západě běžný spotřebák a potraviny, do Tuzexu.
Biologicka funkce kvetu je rozhodne zcela odlisna od funkce reklamy. Ona ta rychlokvasena "kreativita", ktera spociva v prostem mechanickem principu, ze vedle sebe polozim to, co spolu nijak nesouvisi a blabolenim, kteremu sam nerozumim vytvorim osli mustek, ma prave s kreativitou spolecneho asi tolik, co reklama s kvetem.
Ano, když jsem kdysi sledoval TV, tak jsem reklamu viděl.
Ale opravdu je reklama jen o tom, aby preferovali nějakou značku mezi existujícími konzumenty? Nikdy se nesnaží získat nové? Nikdy se nesnaží přesvědčit diváka, že pít je pohoda a super? Jinak reklama může být i na prodejny a zboží v akci, product placement apod. Např. hypotetický scénář - 5 fernetů za cenu 4 IMO jednoznačně podporuje zvýšenou konzumaci. Reklama na alkohol není jen o sloganu "Den odchází...", ale i všechno to kolem včetně filmových klišé - panák na odvahu, panák na uklidnění, panák na pohodu aj.
Ano, stabilní procento konzumentů navzdory vysoké úmrtnosti v produktivním věku, kdy nejčastější příčinou, ať už přímo nebo nepřímo, je alkohol. Jak je to podle vás možné, když konzumenti nepřibývají?
K perličce - ano, někdo se snaží nahnat body na nějakém větším nebo menším problému. Nicméně pokud by to problém nebyl, tak tím nic nezíská, ne? Jistě, lze z prdu vyrobil kuličku, ale to pak ne každého osloví a politik body nezíská. A nakonec - nejsem si vědom, že by regulace alkoholu byla politicky výhodné téma.
Zákaz sám o sobě nic neřeší, to ano, ale je nutným předpokladem pro jeho vymáhání. Ano, děcka se k chlastu dostanou, když chtějí. Ale to nemůže být důvodem pro zrušení zákazu prodeje a konzumace alkoholu dětmi.
BTW, teď mě nemile překvapil jeden zahraniční seriál pro děti novějšího data, kdy matka hrdinky si zapálí cigáro, aby se uklidnila. Ta scénka byla k ničemu ve vztahu k ději a lze ji zahrát všelijak jinak. Proč tam tedy byla zrovna s cigárem. Jsem zvědav, s čím se teď vytasíte.
No neříkejte, že jste vše splnil, na co jste ji lákal a že jste si nic nepřikrášlil. To jste si jí moc nevážil a nerozuměl jí. Přece vybudovat v ní pocit, že vybrala nejlépe jak mohla, je pro každou ženu velmi důležité, vy se chcete jen zabavit, ale ona myslí hned na kvalitní potomky a podle toho vybírá :-)))
Vy jste v televizi viděl reklamu na alkohol?
Já tam vídám reklamu na výrobky s alkoholem a ani slovo o tom, že je skvělé se upít k smrti. Budu šťasten, když mi dáte odkaz na reklamu na alkohol, děkuji.
Z principu je reklama mířena a to, aby si konzumenti kupovali alkohol jisté značky a reklama nemá směřovat k tomu, aby se kupující upil k smrti, mrtvý kupující je firmě k ničemu :-)
Prosil bych o podklad tvrzení, že se zvyšuje procento konzumentů a alkoholiků, co jsme měl možnost vidět statistiky, tak to dlouhodobě zůstává +- stejné.
A jen taková perlička - že někdo něco začal regulovat, nemusí a většinou ani nemá, příčinnou souvislost a nějakým výzkumem, prostě nějaká skupinka "politicky uvědomělých" se chtěla zviditelnit a začala křičet a lobovat pro zákaz. A že zákazy nic neřeší, nemůže popřít nikdo rozumný. :-)
Bývaly doby, řečnil, kdy člověk, který šil boty, říkal si švec. A nejen že si to říkal, měl to také napsáno na vývěsním štítu, kde vedle obrázku vysoké dámské šněrovací boty bylo napsáno třeba: Alois Krátký, švec. A ten pan Krátký, mistr ševcovský, sedával večer u piva a vedl takovéhle řeči: "Milej zlatej, když já vám ušiju nový boty, můžete v nich jít pěšky na pouť na Svatou horu a zase zpátky za jedinej den, a až se vrátíte, tak nebudete línej a přijdete mi poděkovat, i kdyby to bylo v deset hodin večer. Takový já šiju boty."
Jak víte, povídal dále doktor Vlach, ševci vymřeli. Nestalo se to tím, že by na ně přišla nějaká nemoc nebo že je zničila Baťova továrna. Přišla horší pohroma. V příští generaci se z nějakých naprosto nepochopitelných důvodů začal švec stydět za to, že je ševcem, truhlář, že je truhlářem, zámečník, že je zámečníkem.
Syn mistra Krátkého pracuje na tátově verpánku v témže kumbálku, ale na firmě má napsáno: výroba obuvi. Já vím, rozčiloval se doktor, že kdyby jeho táta vstal z mrtvých, že by vlastnoručně tu firmu sundal a řekl by synovi: "Tak ty se stydíš za tátovo řemeslo? Copak ty jsi nějaká výroba obuvi? Ty jsi švec! Vždyť je to učiněná hrůza. Člověk kouká po firmách a vůbec to nepoznává. A co ten Volek naproti? Ten se také nějak zmohl. Má tam napsáno: tovární sklad nábytku. On má továrnu?" Syn by shovívavě vysvětloval, že Volek nemá továrnu, že je to jen taková reklama, víš? "Reklama?" vybuchl by starý pán, "u mne to není reklama, u mne je to lež, klamání lidí a jalová pejcha. Reklama je u mne poctivě udělaná bota nebo jarmara."
(Zdeněk Jirotka - Saturnin)
Tu vaší reklamu si můžete strčit třeba za klobouk a jít se s ní vyfotit.. k ničemu jinýmu se beztak nehodí.
Ještě bych vyhrabal fakturu za výměnu motoru (bylo to levnější) po 130 000 km. Ústní vyjádření servisu, že mi ten motor vydržel tak dlouho, to už bohužel neprokážu. Tak snad zmínka na wikipedii pro osvěžení paměti - http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_742
A navíc - srovnejte výběr aut dnes a před 25 lety (s přihlédnutím, kolik se ročně dovezlo třeba Olcitů nebo Samar, takže normálně na skladě byly jen škodovky).
JInak šunty (bez ohledu na zemi původu) nekupuji také, ale kvalitní potraviny jsou dnes dostupné (jak cenově, tak bez front). BTW, v Polsku se vyrábějí velmi dobré věci a je škoda, že jsou u nás málo k dostání.
"Nepamatuji, že by Š 105/120 potřebovala po 150.000 generálku"
Ach ta paměť :-) Tady je pro tebe a další "pamětníky" pěkný článek.
"Základní věci byly a byly mnohem levnější a kvalitnější, než dnes, protože z jejich ceny se neživili reklamní paraziti!"
LOL :-D Moc dobře si pamatuji, jak "byly" takové základní věci, jako hajzlpapír, vložky, kroužky na záclony... moc dobře si pamatuji na sobotní ranní fronty u řezníka, aby byly (pokud se zadařilo) v neděli na oběd řízky, pamatuji si na jeden typ jogurtu, dvě barvy "limonády" (žlutá a červená), téměř žádné ovoce, černé brambory, hromady podpultového zboží... levnější a kvalitnější? No to určitě :-)
Tak prvoplánovitě ne, ale určitě počítají s přístupem k eshopu anebo placeným službám. Mnohdy by mnohé produkty neexistovaly bez internetu (kindle, itunes apod).
IMHO poskytovatelé budou muset najít způsob, jak se přiživit na internetovém prodejním kanále než jen zobrazováním jejich reklam. Jenže problém ČR je, že to tu nikdo neumí a ani nad tím nepřemýšlí, což vidím velmi dobře i v jiných oblastech, hlavně ve finančních službách.
Tento Dilbert mě nedávno docela pobavil: http://dilbert.com/strip/2015-02-24
A koukám, že Vy to tu prezentujete zdánlivě vážně. Přiznávám, že mě Vaše příspěvky opravdu baví, ale někdy ujedete poněkud příliš...
OK, to beru, nevyjádřil jsem se přesně, takže v mém příspěvku zaměňte reklamu za institucionalizovanou reklamu a ptám se znova.
Nicméně když už se tedy vrtáme v biologické podstatě, je kosmetický průmysl opravdu jen zbytnělou formou přirozených jevů? Překrývání tělesných pachů eliminovalo jejich biologický smysl, v důsledku čehož se šance na reprodukci lidí zdravých a řekněme problematických sobě přiblížily, což ve výsledku pro lidstvo (nebo národ či západní civilizaci) znamená oslabení a tedy snížení šance na globální přežití... Skoro to vypadá, že kosmetický průmysl není ani tak komercionalizovanou formou přirozených procesů jako spíše čímsi, co jde proti nim.
Totéž by se dalo říci o nezanedbatelné části průmyslu farmaceutického, totiž té, která se specializuje na potlačování negativních projevů.zdravotních problémů, aniž by se snažila léčit příčiny (a ne, nemířím do ezoterických oblastí typu "tělesná nemoc je projevem nemoci duše", stačí čistě prostředky pro potlačování kašle či rýmy, případně snižování horečky, jejichž účelem je právě toto, přičemž působení na příčiny je maximálně příjemným vedlejším efektem).
Jsi prostě jen nevzdělaný tupec. To, co tu chvístáš, je jen snůška nesmyslů. Představ si, že jsou rostliny a velmi úspěšné, které žádné květy nemají a i takové, které sice květy mají, ale ty se nikdy neotevřou, takže hmyz k ničemu nepotřebují a tím mají jistotu, že vytvoří plodná semena i kdyby čert na koze jezdil!
Tak teď nevím, co si mám vybrat.
Buď by se všichni upili k smrti bez ohledu na reklamu, pak nevím, proč ti výrobci sou tak hloupí a investují do reklamy (tzn že reklama nefunguje a výrobci si zaslouží zkrachovat, protože do toho vrážej prachy).
Nebo reklama funguje a pak se zvyšuje procento konzumentů a tak i alkoholiků než bez reklamy.
No, minimálně se domnívám, že pouštět reklamu na alkohol okolo dětských pořadů je minimálně nemorální.
A když vynecháme emocionální pseudoargumenty, tak pořád budou faktické argumenty z hlediska logiky neúčinné? Trochu jste se v tom ztratil, zdá se. Nehledě na to, že jsem dopředu obviněn.
Ale nějak jste zapomněl vysvětlit, tak společnost nebo regulátor neví nic o škodlivosti, když tu regulaci zavedl až po jejím výskytu. Nikoliv naopak, jak ste se snažil naznačit dříve.
Doporučuji nastudovat něco o Epipactis Futakii. Jde o u nás planě rostoucí orchidej, která sice květy vytváří, ale ty se nikdy neotevřou. Přesto vytváří desítky tisíc semen a úspěšně přežívá. Takže inteligentní jedinec se bez reklam také obejde. To jen trubky, jako ty, si myslí, že bez těch debilit by to nešlo.
Nepamatuji, že by Š 105/120 potřebovala po 150.000 generálku, spíš se dnešní 1,2 TSI flašinet po 120.000 totálně rozpadne, pokud vůbec to turbo tak dlouho vydrží. O kvalitě polských šuntů nemá cenu diskutovat, a pokud jde o podporu prodejců; v ,,českých" obchodních řetězcích už čtvrtý rok nic nekupuji.
A proč by měla být regulována reklama na alkohol? V Rusku pili i když tam nebyla žádná reklama na alkohol. A obecně ta státní regulace trvá, i když už není potřeba a stává se poruchou. Viz třeba sazby DPH a daně obecně. Argumentovat alkoholem, nebo tabákem je trochu populistické a z hlediska logiky neúčinné, protože se zde zavádí emocionální pseudoargumenty.
Z hlediska systému ten krach není špatným dopadem, ale návratem k optimu, a po cestě k tomu krachu dojde třeba k rozvoji nového odvětví, které nakonec ten krach přežije, protože někdo jiný najde životaschopný obchodní model. Ne opravdu, na to posoudit to, je samostatná lidská mysl krátká. Viz Godelovy věty o neúplnosti. Nebo evoluční algoritmy a heuristické prohledávání stavového prostoru.
"Nikdo neví, co to jsou špatné dopady." Tak já vám to povím, protože to ještě s dalšíma několik miliony lidí vím. Špatný dopad je např. cenová válka o menší počet klientů, než region umožňuje. Výsledek je snižování kvality, zadlužení provozovatele a výsledek je krach. Vy přemejšlíte nad ekonomikou jako v 90. letech. Dnes se již ví, že neviditelná ruka trhu nefunguje a dopady zadlužených nemají dobrý vliv na celkovou ekonomiku.
Co tedy táhne poptávku po internetu když ne jeho obsah? Proč má každá rodina potřebu si jej pořídit? Kvůli FB to nebude.
Jinak je váš příspěvek nesrozumitelný - o jakém čase a obsahu to mluvíte? Protože dříve jej táhli hlavně konzumenti (osobní zkušenost z druhé strany). Pro jejich nalákání se později ISP přetahovali o poskytovatele obsahu než se stali tak velkými (hodně zákazníků), že se role alespoň narovnaly (začali platit i poskytovatelé).
Jinak mi ve vaší myšlence zcela chybí prodej přes internet - kam patří eshopy?
Tomu říkám hodně špatný příklad - pokud chtějí prodat lístky na vlak, musejí dát informaci o odjezdu. Když ji nedají, dopraví se tam člověk jinak nebo s konkurencí (mluvím o ČR). Naopak internet IMO nahradil papírové jízdní řády, které samy nenajdu optimální spoj s více přestupy. Takže tyto doplňkové služby už jsou zahrnuty do nákladů samotné služby.
Jaké obdobné služby v telekomunikacích? Většina zanikla s rozvojem internetu.
Vezměte si jak živé organismy regulují množství svalové hmoty, buňky svalové hmoty neustále přibývají, a jejich počet je regulován apoptózou, tedy buněčnou smrtí, buňky, které nemají dostatek vnějších podnětů ke své existenci, zvolí svou buněčnou smrt. A tím je zajištěno, že živočichové mají svalové hmoty tak akorát a nejen svalové hmoty. Ani v tomto případě není mozek schopen dopředu určit, kolik by svalové hmoty mělo být a tělo spoléhá na algoritmus kolektivní inteligence, na adaptační mechanismus, který tyto hodnoty řídí v reálném čase.
Právě těm co to nefunguje se to zdá jako jednoduší cesta. Opak je pravdou, je to desetkrát složitější, ale hlavně jste vy pánem situace. když poskytujete reklamní prostor, tak tím pánem nejste. Chápu, že vy toto nevnímáte jako rozdíl. Placený obsah si může dovolit jenom kvalita, proto to vnímáte jako problém, protože jí kolem sebe moc nemáte..
Opět spojujete random regulaci, o který jsem nepsal (a jsem jejich odpůrcem) s regulací účelnou, která má zamezit špatným dopadům. Samozřejmě to jak zná regulaci masa, je ve většině případech špatně. Kde dobře fungují regulace je to Švýcarsko, podívejte se, jak to dělají a opravdu nikdo nemá dojem, že by to nefungovalo..
Tak se nám podařilo po 10 komentářích dobrat k tomu, že vlastně zaplatí, ale pro všechny to bude málo. No a najednou se dostáváme do úplně jiné roviny. Čim to asi je? :)) Bude lepší dál nepokračovat. Jak vidno, vy podobné rozíly nevnímáte, protože jste intelektuál od knihy. Já jsem realista, který se tím živí.
Zaplatí jistě, ale pro všechny poskytovatele kvalitního obsahu to bude málo, protože ta přirozená poptávka po kvalitních informacích je slabá. K životu žádné kvalitní informace nepotřebujete, úplně stačí, když budete ve všem úspěšném kopírovat své sousedy a budete taky úspěšný, možná úspěšnější, než s draze zaplacenými kvalitními informacemi. To je síla trhu a základ úspěchu lidské společnosti. Agregátní poptávka po obsahu náklady na provoz internetu jednoduše nezaplatí.
Opět spojujete obsahové weby s informačníma. Jestli neznáte rozdíl, porovnejte si takové dvě webovky. Jinak není obsah jako obsah. Když napíšu random vymyšlenost jako třeba vy tady, opravdu to nemá hodnotu a nikdo za to nezaplatí, ale když někdo napíše podložené informace a bude to mít formu, která bude bavit, tak si příště zaplatíte. Chápu, že je to pro vás nepředstavitelné, protože se pohybujete v rovině těch nepodložených bludů, které opravdu nemají hodnotu ani kliku.
Obsahovka je v prostředí internetu makroekonomicky nerealistický model, protože potřeba samotného obsahu internetu je nízká a internet by nikdy nezískal dostatek prostředků na provoz, kdyby obsah měli platit příjemci, proto se musí svézt s potřebou ostatního zboží a formou reklamy participovat na prodejní ceně zboží, jehož potřeby jsou přirozenější.
Například potřebujete zjistit v kolik vám jede vlak, za to byste zaplatil třeba 15 Kč, používal byste tuto službu běžně? Nikoliv. Takže rozvoj těchto služeb by odpovídal rozvoji obdobných služeb, jaké provozovali telefonní společnosti a kde cena byla zhruba taková.
Jste opravdu jednoduchý. Je regulace plošná a regulace účelná, např. pro zamezení cennového dumpu. Dnes rozumní lidé, např. ve Švýcarsku vědí, že i v plně svobodné zemi plné liberálů je pro lepší fungování trhu důležitá regulace. Už vás ale chápu, rozdělujete svět na černý a bílí, stejně jako včelička, která potřebuje přežít.
Stručně - nemáte pravdu.
Základní věci levnější až na výjimky nebyly - viz srovnání na http://www.zakomunistu.cz/
O kvalitě - to je na dlouhou diskusi, ale třeba výrobní tolerance u škodovek jsou dnes podstatně menší, takže už nepotřebují např. generálku motoru do 150 000 km jako "stodvacítka", kvalitní potraviny jsou dnes k dispozici v podstatně širším výběru, o celoročně dostupné zelenině ani nemluvě. A překvapení - ty kvalitní potraviny jsou často levnější, než mnohé s...ky, jako je "křehčená šunka" nebo párky bez masa. Stačí si číst složení (schválně si všimněte, kolik lidí to dělá).
A konečně, dříve jste nákupem mnohého zboží podporoval parazity daleko horší, než jsou dnes ti reklamní. A navíc si dnes můžete vybrat jaké podpoříte a jestli vůbec nějaké podpoříte (čistě výběrem obchodu, kde nakoupíte).
Tomu se ale říká symbióza. Hmyz dostane něco na oplátku za návštěvu a je tak lákán dál na jiné svého druhu.
Jinak si pletete pojmy s dojmy - barva květu a vůně je reklamou na obsah, nikoli na další reklamy. My se tu bavíme o blokování další reklamy na navštíveném webu. Tj. návštěvník je lákán na obsah webu a ne na obsah reklam na jeho webu, které jsou mnohdy agresivní. Více viz regulace reklamy kvůli přemíry agresivity (co se nesmí kdy propagovat, úroveň hlasitosti aj.)
Květy jsou vystavovány na odiv, a jsou tedy reklamou, nesou klamavou informaci pro hmyz, krása či nepřehlédnutelnost květu, nesouvisí s výživnou hodnotou nektaru, a když ano, tak nepřímo úměrně, což je taky jeden shodný rys s reklamou :-))) A účelem květů není napojení hmyzu, i když hmyz to tak vidí, ale přenos pylu hmyzem. Takže vidíte, že reklama a jí podobné mechanismy, jsou zcela přirozené i mimo lidskou společnost :-)
Neříkejte, a z čeho žije Google, nebo Seznam? Z reklamy, tedy i vaše weby žijí z reklamy, dojdou-li peníze firmě Google, kdopak za vás tu konverzi asi budete dělat? Nebo si je budete kupovat? To už tak pohodlné nebude, a je otázka zda by to masově fungovalo, kdyby lidé počítali s tím, že výsledky vyhledávání jsou podle toho, co si kdo zaplatil.
On je nějaký důvod, vyrábět něco, co nikdo nepotřebuje a zbytečně tím spotřebovávat energii a drancovat omezené přírodní zdroje? Jedině ten, že pokud by se přestaly dělat zbytečnosti, ubylo by zbytečných pracovních míst, tedy hlavně managorů, ředitelů, náměstků a t. d. Ale jednou k tomu stejně dojde, jenže to už bude pro lidstvo beznadějně pozdě.
Ten nejdůležitější, například o reklamu ženských předností se stará celý kosmetický průmysl. Líčení, to je taky forma reklamy, která má muže nalákat a konkurentky zastrašit :-))) A nejen žen, v minulosti i válečné líčení bojovníků kmenových společenství bylo nedílnou součástí bojové strategie, které "reklamovalo" sílu a neporazitelnost kmene. Viz třeba bizardní projevy líčení na Nové Guinei, které se dochovaly dodnes.
Máte pravdu, reklama je opravdu životně důležitý prvek systému... Je to ovšem životně důležitý prvek lidského života? Není v tomto tvrzení skrytý předpoklad (na němž ostatně stavíte značnou část svých příspěvků), o jehož platnost se opíráte, přičemž však není tak docela zřejmé, proč by měl být pevnou skálou?
inak povedane bez reklamy ludia pridu do obchodu a nebudu vediet ze maju kupit rohlik lebo nanho nevideli reklamu a vlastne ani netusia ze nejake rohliky existuju? :-D
To je zaujimave, lebo bednu doma nemam uz 4 roky, noviny necitam, na internete reklamu blokujem, na mail mi vdaka spamassassinu ziadna nechodi a obecne reklamu v akejkolvek poddobe ignorujem ... a moje potreby chodit na nakup kazde 2-3 dni sa napocudovanie nezmenili. Neda sa ani povedat ze by som dosiel do obchodaku a bezradne chodil medzi regalmi marne hladajuc nieco co by som si mohol kupit.
Dobrý den,
Váš příspěvek beru jako nadsázku. :-)
Ale vážně. Rozkvetlá louka je sice krásná, ale pokud mi ve tři ráno vyskočí na webu o programování debilní flashová reklama, ve které na mě ječí nějaká hnusná zelená zrůda cosi o tabletech, nedá se to rozumně zastavit a zvuk se dá vypnout pouze tím, že buď vypnu prohlížeč nebo zvuk v pc (což obojí v šoku trvá tak dlouho, že mi vzbudí celou rodinu), tak jsem taky nainstaloval ABP a je to.
Do té doby jsem reklamu trpěl, ale tohle byla poslední kapka.
Co te meleš za hlouposti?! Jednou jsem chtěl koupit přítelkyni vysavač pod stromeček a od té doby náš pc neustále bombardovala reklama, ,,Ještě stále chcete koupit vysavač?". Samozřejmě přítelkyně ihned věděla, co dostane za dárek a ta reklama nás bombardovala i po tom, co už ten dárek dostala. Jenom ta síla, agresivita a obludnost těchto reklam MĚ DONUTILA začít aktivně na netu hledat řešení. Našel jsem AdBlock, proti stopování mám Ghostery a jsem maximálně spokojený!!! A na základě tohoto článku si ještě zjistím něco o to zrušení Java a Flash, s tím zatím zkušenosti nemám. Dívám se hodně na streamy a vím, že to bez toho Flash nešlo, tak teď budu zjištovat více.
Múžou si za to sami! Kdyby tam byla nějaká zpětná vazba od zákazníka, ale oni si jedou to svou, CO NEJVÍC A HODNĚ AGRESIVNÍ a pak se hrozně diví, že je lidi blokují.
Pokud pujdu na web Sparty a tam bude v rohu rozumný odkaz na Adidas a třeba nové kopačky, tak se klidně rád podívám, ale pokud budu vědět, že zavřu stránku a mám klid. Ale pokud mě to bude pronásledovat a zobrazovat se mi kopačky na každé další stránce, i když bude třeba o vaření, tak pak se prostě musí blokovat všechno.
P.S. Měl jsem delšé dobu jako domovskou stránku Mobilmánia. Ale co tam začli dávat tu obludnou reklamu na 02, jak se to na vas valí přes celou stránku, tak jsem řekl dost a vrátil jsem si domovskou stránku Seznam. A můžou si za to sami!
Biologická funkce květu je přece úplně stejná, jako funkce reklamy. To je zcela zřejmé. Ano, rostliny neměly vždy květy, ty se objevily až v triasu a byla to evoluční výhoda, která jim umožnila z biotopu vytěsnit ostatní vývojově starší druhy. A nejen rostliny, ale i houby mají výtrusnice netriviálních tvarů, aby zvýšili pravděpodobnost toho, že nějaký další živočich přispěje k jejich rozšíření.
Souhlasím, jen nekreativní ovce blokují reklamu! Chudáčci, o co všechno přicházejí...
Ale ironie stranou. Když tak přemýšlím o Vašem příspěvku, tak mě napadá, co ti, kteří reklamu neblokují? Dle Vašeho mínění, pokud mu rozumím, nejsou kopírovači, jsou tvůrčí... Nesvádí je někdy ta spousta klišé a zaběhlých schémat, která jsou v reklamě obsažená? Nebo je dokáží vytlačit vlastní invencí?
JInak souhlasím, blokování reklam nikomu moudrost nepřinese, ale trochu nervů to přece jen ušetří.
(A pokud mě provozovatel mého oblíbeného webu požádá, abych reklamu neblokoval, tak ji blokovat nebudu.)
Na louce je taky plno květů a květ je reklama rostliny, která má přilákat hmyz. Reklama je zcela přirozená věc. A rozkvetlá louka vás doufám taky neuráží. I když jsou lidé, kteří preferují anglické trávníky, které jsou taky nudné, jako web bez reklamy. Ale dávají jim při pohledu z okna pocit falešné jistoty, že panují nad přirozeným chaosem, který nás obklopuje.
co to proboha meleš?
Já se k blokování reklamy dostal kdysi, když jsem o pc nic nevěděl, došel kolega a nainstaloval mi Firefox i s adblockem - od té doby jsem si zvykl.
Měl jsem ale snahu a zkusil ho nedávno na chrome vypnout. Nevydržel jsem to ani hodinu...reklam bylo prostě extrémně moc...být jich rozumě, bylo by mi to asi jedno...
reklama vadí nekreativním lidem, kteří si ovšem o sobě myslí, že jsou kreativní, ale duchem jsou kopírovači, narušuje jejich klid, že jdou v hlavním proudu. Proto je i obtěžuje. Ale jejich funkce ve společnosti není kreativita, ale právě to kopírování, pomocí kterého se šíří informace o úspěšných řešeních. Problém tedy není v reklamě, ale v tom, uvědomit si vlastní úděl, který je dán geneticky a nelze jej změnit. Blokování reklamy jim tudíž vyrovnanost a osobní moudrost nepřinese a nezbaví je frustrace.