Telefonovat při řízení auta je nejrychlejší způsob, jak sebe i auto zrušit. A malý netbook, nebo palmtop s VoIP klientem znamená, že fungujete jako ,,vzdálený účastník", tedy ať se připojíte k netu kdekoli na světě, stále jste připojen ke svému portu ve své ústředně a tudíž stále telefonujete za stejných podmínek, jako z domova. Výhoda, proti mobilu, je v tom, že volání do vlastní sítě je vždy zdarma, volání do ČR je za stejné peníze, jako z domova a volání do ciziny je rovněž za zlomek ceny klasických operátorů, ať už pevných, nebo mobilních. A o tom to je. Navíc, pokud máte příbuzné (jako já) v Austrálii, nebo Kanadě, není problém jim tu zřídit čísla a VoIP klienty jim poslat. Instalace je otázka několika vteřin, max. minut a s nehoráznými účty za telefon je konec.
a) Dritiva vetsina zamestnancu firem sedi naprdeli v kancelari.
b) mobil je mor a clovek ktery se jeste chlubi tim, jak je na mobilu 24/7 brzo skonci v Bohnicich.
Zmatene to mozna je, psal jsem to na nekolikrat delsi dobu a trochu promazaval.
Nas stoji hovor do Nemecka 1,4 Kc. Vice to nema smysl komentovat, je to zrejme jina planate ktere nerozumim, roaming je drahy, to ano (prichozi mame zdarma, odchozi nevim presne) ale jak to mysli jeden pisatel zde, si vezme Voip, to vubec nedomyslim. Jedu v aute na nemecke dalnici a vyridim treba 5 hovoru, nekdy 20. Jestli jsem to pochopil, tak on to zapne vecer v hotelu nebo pres den nahodne a muze volat rodine? Takto ale firmy nefunguji, domnivam se ze je to cele velke nedorozumeni.
Váš text je poněkud zmatený, ale budiž.
Není pravda, že podnikatel nemá čas řešit, kudy mu z firmy odtékají peníze do kanálu.
Např. nás stával hovor do Bratislavy kolem 100,-. Teď jsou to koruny a nikdo z nás nepozná na kvalitě hovoru, kudy voláme.
Vite, nevim jak siroky mate vyhled kolem sebe, ale "telefony" ve firme je neco jako "elektrina a otop ve firme". Jenom je me z neznamyho duvodu problem, ze vzdusne zamky stavi pouze dodavatele "telefonie" a ne napriklad EON. Obchodaka EONu jsem dlouho nevidel, nenabizi me jak usetrit nakupem HW a sluzeb a negeneruje me silene vicenaklady za to jak se musi lidi zaobirat obskurnim resenim, protoze ho hned nekdo nevyhodi.
Verim, ze RWE ma nejenom 100 "ajtaku" ale i reditele IT a ze si tam vymysli cokoli. S 50ti zamestnanci me to nezajima. Kdyz uz jenom vypocitam cas straveny diskuzi jake reseni je nejlepsi, tak je to prodelek.
Kazdy normalni podnikatel ma urcite mnozstvi energie, ktere musi smerovat urcitym smerem a resit "telefonii" to je cerna dira.
To neni jako nasazeni vypocetni techniky, ta se primo podili na efektivite prace.
Zatim me bavi to pozorovat, u firmy kam dodavame technologii na zpracovani nejmenovaneho zivocisneho produktu na severni Morave se stalo 2 dny kvuli nasazeni nejakeho obskurniho systemu na bazi VoIP. Ted kdyz jim vypadne internet tak ani nevolaji, nastesti maji mobily. Urcite je potesi informace, ze maji zmenit poskytovatele nebo zakoupit jeste jedno pripojeni.
Ono hlavne neni proc riskovat, pokud chci usetrit resim to jinym zpusobem, napriklad mam nonostop volani na mobilu za 2000 Kc a ne 4000 Kc jak tu nekdo psal.
Moc rad bych videl pripadove studie pro firmy s 40-100 zamestnanci, respektive kde na stolech 30-80 telefonu a 20-60 mobilu.
Manzelka dela reditelku LDN a maji ustrednu "GoldStar", instalovanou v roce 1996? Maji ji ve sklepe a po tech 12 letech jsem byl svedkem jak ji hledali kde ji maji :-) = takto maji technologie slouzit.
Telefony byly problem do roku cca 1995 (obcas dostal clovek obsazovak, obcas to bylo hluche nebo se clovek dovolal jinam) a pak bylo desetileti bez problemu, kdy jsem neslysel na toto tema nic. Nyni vidim ze jsme si pomazali dvorek trusem a muzeme si vykladat kdo udelal chybu, koho vyhodit a cim to setrit.
Máme to u nás a úsporu to určitě nepřineslo. Kvůli špatné kvalitě a nedostatečné hlasitosti teď všichni raději voláme ze služebního telefonu a to i na pevné linky.