To muzete taky rici, ze s ohledem na to, ze nehod na silnici je ve vztahu k ujetym kilometrum minimalni, tak zrusime pravidla. Nebo trestnych cinnu spachanych strelnou zbrani je minimum, tak je regulace zbytecna...
Nebo jaky je dle vas limit, aby mela nastoupit regulace? Mate cila poctu incidentu na pocet dronu?
to srovnání s automobilismem a zbraněmi je chybná úvaha, stav bezpečnosti automobilismu a držení zbraní je mimo jiné následkem jejich regulace a z toho že drony fungují i bez regulace nemůžete vyvozovat, že lze zrušit i pravidla i u aut.
Jestli chcete srovnávat zavedením regulace dronů a zbraně, tak to srovnejte se zpřísňováním držení legálních zbraní ze strany EU a ne se zrušením regulace držení zbraní.
Ja nevim jak drony funguji v soucasne dobe. To nevi nikdo. Muzeme se bavit o nejakych osobnich dohadech apod. taky si muzeme rikat, kdy je ten okamzik kdy ma prijit regulace. Je logicke, ze urcite regulace jsou na miste. Nemuzeme prece umoznit letat dronum napr. v leteckem koridoru apod.
Jinak prvni regulace automobilismiu prisly taky v dobe, kdy to byla velmi okrajova zalezitost a nehrozilo, ze by byly ohrozeny miliony lidi apod. proste to tak uz chodi.
Takze ja stale cekam na tu jasnou odpoved od kdy by mela prijit regulace. Az se stane treba pet smrtelnych nehod. Nebo od prvniho padu letadla tim, ze to nej narazil dron? Nebo vubec nikdy. ja nevim.
A uprimne i kdyz to asi nevypada, ja nejsem priznivec regulaci obecne. Jen nekdy to neni uplne spatne a samozrejme zalezi na urcite mire. Nicmene treba v oblasti modelaru leteckych, kde patrim, jsou regulace roky a ze bych si pamatoval mrtve deti vlivem toho, ze moje letadelko leti... to fajkt ne.