my jsme nakupovali online reklamu na seznamu primárně přes tiscali, každý měsíc jsme od nich kromě daňového dokladu dostávali i zpětně souhrn reklamních formátů, klíčových slov, efektivity a vynaložených prostředků. Tyhle souhrny stačily k prokázání, že reklama proběhla.
V jiném projektu, kde se reklama nakupovala přímo postačovaly interní "tabulky" pro vyhodnocování reklamy (součástí byly prokliky, návštěvy, tržby atd.), které byly součástí KPI pro akcionáře. Důležité je asi, že čísla spolu korespondovala a nikde nebyl žádný velký výkyv.
Naopak v jednom projektu nám odpočet fin. neuznal, ikdyž jsme podložili stejné podklady. Očividně postupy nejsou ještě usazené a někdy s tím jsou nepěkné problémy, doufám, že se tohle chování časem harmonizuje.
.." Očividně postupy nejsou ještě usazené a někdy s tím jsou nepěkné problémy, doufám, že se tohle chování časem harmonizuje."...
A kdo to udělá??
Ty dámy od přepážek, které pořádně neví ani kde je ENTER nebo ti odborníci, kteří stamilionové daňové úniky vidí v hospodách a u stánkařů??