Vlákno názorů k článku PPF Media končí, přichází pohřeb za 200 milionů korun od anonym - Video ze zahajování: http://www.ceskatelevize.cz/program/10205234604-24.05.2009-16:33-24-media-a-svet.html?online=1

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 8. 2010 17:59

    Mate (neregistrovaný)
    Tento projekt by v dobách socialismu velice dobře živili pionýři, svazáci, soudruzi, SVAZARMovci a další. To si dokážu představit! Ale je jiná doba...
    Pokud soukromé společnosti (MAFRA, Economia, VLP, či PPF) investují své finance do mediálních projektů, nedělají to proto, že se v penězích koupou. Vždy je budou chtít zpět a samozřejmě na realizovaných projektech vydělat. Není umění stamiliony utratit v rádoby výdělečných projektech, pomáhat s rozvojem webů, novin když majitel "sype". Jakmile dojde na lámání chleba a projekt by se měl sám uživit (což přece je standardní), mnoho manažerů začíná mít problémy. A to i ti, kteří svou práci odváděli výtečně. Když mi banka půjčí na dům, chce své peníze zpět. Když nemám, zbortí se mi můj projekt jak domeček z karet. A Naše adresa byl domečkem z karet a ještě na velmi špatných základech. Těmi je, jak již někdo v diskusi napsal, idea změnit myšlení a chování lidí v Česku, kteří si budou si kupovat mé regionální týdeníky, číst moje webové stránky a chodit psát své články do "Našich" kaváren. Jací lidé? Mladí, staří, chudí, bohatí, hladoví po regionálních zprávách? Komu konkrétně byl projekt určen a komu měl konkurovat a sebrat čtenáře? Úsměvná, me-gallo-manská a hodně drahá idea. Mne jen udivuje, že ji někdo z těch inteligentních pánů v PPF umožnil ralizovat:-). To před autorem projektu "Naše adresa" smekám!
  • 1. 9. 2010 9:45

    anonymní
    Ano, manažeři projektu teď kritizují "podrazáckou a zlou" PPF, ale měli by se spíše zamyslet nad sebou. Oni přišli s projektem, PPF na něm nic neměnila (jak uvedl Gallo při spouštění), dala jim šanci plus stovky milionů a oni to nezvládli.
  • 30. 8. 2010 12:55

    Madam (neregistrovaný)
    Nezlobte se na mne, ale prakticky nic o Naší adrese a PPF Media nevíte. Projekt rozhodně nebyl sám o sobě prodělečný, Naše adresa zkrátka nezkrachovala. To, že nevydělává miliony, jak si možná Kellner a akcionáři původně mysleli, je pravda. PPF ale nechce investice menší 200 milionů eur, to je hlavní důvod. Nebudou se zabývat nějakou částkou, která v měřítku nemiliardářů znamená maximálně dvě stovky. Projekt má své opodstatnění a smysl, a to jak novinářský, tak ekonomický. Potvrzují to i dosavadní slova Evžena Harta, který projekt stále obhajuje a má pravdu. Tam, kde fungoval, fungoval dobře. Naše adresa právě ukázala, že tam, kde nastoupí (dosavadní okresy), má své místo a zájem o regionální žurnalistiku tu je. Kdyby nebyl, i dnešní Deníky by byly sto let za opicemi (mimochodem, ze dna je zvedl právě Gallo, od doby, co odešel, šlo všechno do háje). Nyní už bývalý zaměstnanec PPF Media.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).