Ba.nán je bezvýznamná firma, které zviditelnění zajišťují jen a právě "PR" aktivity. Součástí je i "opíjení" na Stodolní. Podobných firem s podobnými tragikomickými postavičkami v čele jsou mraky. Byly jich mraky, budou. A co se historie podobných "firem" týče, tak se stačí podívat na podobnou tragikomickou postavičku. Radka Hulána. Tam je vidět vzor, který Kaluža a další napodobují.
A co byste poradil firmě banan s.r.o., která má obrovské problémy se zabezpečením svých serverů, kdy hacker zcizil osobní údaje klientů a to prosím pěkně několikrát za sebou? ;-) Mlžet a lhát? Nebo přiznat barvu, že zaměstnávají neschopné lidi? :-) Ať tak či tak, úbytku klientů se nevyhnou. A velký šéf Radovan? Raději se opíjí na Stodolní a určitě si teď moc přeje se z tohoto zlého snu probudit :-)
V tuhle chvíli bych jim poradil maximální otevřenost směrem k vlastním zákazníkům i k odborným novinářům, a to nejen teď ale i v budoucnosti. Lidi, co se o to zajímají, by jim třeba, časem, možná, začali věřit. Problém nastat samozřejmě může - a to u každého -, ale pokud se řeší, pokud je jasné co kdy jak a proč se dělá, je možné dost dopadů eliminovat. U lidí, kteří se o jejich problémy zatím nezajímají, je to v tuhle chvíli jedno, ale časem jim to jedno být nemusí. Problém je v tom, že to je strategie nekompatibilní s tím, jak se zatím projevují. Ale i to může být vědomé rozhodnutí, takový Lidl nekomunikuje vůbec, jen velkými inzeráty s cenou.