Takhle si ho část podnikatelů představovala, balancování mezi podvodem a krádeží a beztrestnost zaručená politicky. Jestli ty peníze tahali z rozpočtu nebo od soukromých subjektů, to jim určitě bylo jedno.
EMS byla firma, která tu zakázku dostala (a měla ji "ošetřenou" od zadání zakázky až po recepční na magistrátě a politiky).
Samozřejmě, ze je něco jiného udělat fungující tramvajenku za 6 míčů a vykopat ICT tunel, který nakonec umí jen tu MHD, za skoro 2 miliardy. A mimoň exprimator Svoboda k tomu jen řekne, ze pokud to nebude fungovat jako průkaz do knihovny, tak je to plné děr. A tohle Praze vládlo (Krndu nehodnotím).
Ovsem podle vysledku vsech tech tanecku kolem za to nemuze vubec nikdo, stejne jako nikdo nemuze za zvlnenou dalnici, nikdo neumuze za utrzeny kopec, nikdo nemuze za stavby bez stavebniho povoleni atd atd.
Zajimave v teto souvislosti pak je, ze pokud jste nedej boze majitelem automobilu, tak "muzete" i za prestupky, ktere se nestaly, nebot neni znam jejich pachatel, a jak znamo, kde neni pachatel neni ani prestupek.
Pokud je ted Praha schopna za par mesicu zprovoznit totez za 10MKc, tak to pak presne ukazuje na to, kolik vlastne bylo rozkradeno.
přestaň generalizova a cpát do toho pořád strany a politiku. Mohou za to konkrétní lidi a je úplný šumák za jakou stranu tam zrovna byli. Kdyby v té době neměla ODS navrh, tak by klidně ti stejní lidé kandidovali za ČSSD...
Otoč někdy hlavu a uvidíš, že i kolem sebe máš lidi, kterým je prospěch, peníze, postavení nade vše ostatní. Je to naše vlastnost, která lidstvo provází už snad od počátku...