Co míní UPC podnikat ve zlepšení služeb je jednoznačně uvedeno na http://mistral.dkm.cz/.
ad 1) technicka podpora ... OK
ad 2) bude-li do konce roku uspokojive vyresen i bod 3) ...
ad 3) Bude zvýšena konektivita do Internetu a rozšířeno peeringové připojení na ostatní poskytovatele internetových služeb. To je skutecne velmi jednoznacne tvrzeni, ale neuplne. Jak mame vedet, bude-li to v dostacujici mire? Neni uvedeno kdy se tak stane.
Myslim, ze jedna z velkych chyb Dattelkabelu (kterou UPC uspesne prevzalo) je to, ze se k zakaznikum Mistralu chovaji jako ke konzumentum Manetu (jejich KTV). My ale nejsme jako ty ovce u televiznich obrazovek. Jsme narocnejsi zakaznici a potrebujeme mnohem vice presnejsich informaci. A myslime si, ze na to mame pravo i kdyz platime 'jenom' par stovek mesicne.