No ja jsem slysel, ze dokonce nekdy schvalne mail uplne zrusi aby zadne maily nedosly a vratili se zpet k odesilateli, a kdyz tam zakaznici volaj co je s tim mejlem, tak se pry jako naoko divi, a rikaj fakt jo?
Jeden cas je prej hromadne neprecteny mazali.
Tuhle informaci jsem slysel na jednom chatu, od jednoho cloveka kterej mel znamyho cloveka primo u nich jako zamestnance.
Pokud je mi znamo z prispevku na diskusi mistral.dkm.cz, tak UPC na e-maily odpovida. A to celkem zvlastnim zpusobem. Je to totiz asi 14 dni, co nekdo na diskusi psal, ze mu s odpovedi na e-mail prisel z UPC i virus. Pokud maji v takovemto stavu vlastni PC, pak se nelze divit stavu site.
Je zajímavé, jak promptně reagují představitelé UPC na článek na LUPĚ. Je to zajímavé zejména proto, že na stížnosti na kvalitu poskytovaného připojení a na otázky, kladené v rámci diskuze mistral.dkm.cz odpovídají velmi sporadicky nebo vůbec. Další nepříjemnou záležitostí je, že na technickou podporu se nedá dovolat a na e-maily UPC neodpovídá. Rád bych viděl od UPC tak promptní odpovědi i na přání a dotazy vlastních platících zákazníků kteří společnosti umožňují existenci.