Vlákno názorů k článku Pravda o Dattelkabelu a UPC od Osvo - Je zajímavé, jak promptně reagují představitelé UPC na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2000 19:39

    Osvo (neregistrovaný)
    Je zajímavé, jak promptně reagují představitelé UPC na článek na LUPĚ. Je to zajímavé zejména proto, že na stížnosti na kvalitu poskytovaného připojení a na otázky, kladené v rámci diskuze mistral.dkm.cz odpovídají velmi sporadicky nebo vůbec. Další nepříjemnou záležitostí je, že na technickou podporu se nedá dovolat a na e-maily UPC neodpovídá. Rád bych viděl od UPC tak promptní odpovědi i na přání a dotazy vlastních platících zákazníků kteří společnosti umožňují existenci.
  • 3. 11. 2000 21:42

    Quip (neregistrovaný)
    Pokud je mi znamo z prispevku na diskusi mistral.dkm.cz, tak UPC na e-maily odpovida. A to celkem zvlastnim zpusobem. Je to totiz asi 14 dni, co nekdo na diskusi psal, ze mu s odpovedi na e-mail prisel z UPC i virus. Pokud maji v takovemto stavu vlastni PC, pak se nelze divit stavu site.

    Quip
  • 3. 11. 2000 23:06

    fuck the monopol (neregistrovaný)
    No ja jsem slysel, ze dokonce nekdy schvalne mail uplne zrusi aby zadne maily nedosly a vratili se zpet k odesilateli, a kdyz tam zakaznici volaj co je s tim mejlem, tak se pry jako naoko divi, a rikaj fakt jo?
    Jeden cas je prej hromadne neprecteny mazali.
    Tuhle informaci jsem slysel na jednom chatu, od jednoho cloveka kterej mel znamyho cloveka primo u nich jako zamestnance.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).